خبر/

مس سونگون قهرمان نیم فصل فوتسال شد

1401/08/19 - 19:24 - کد خبر: 80227 نسخه چاپی

نصر: تیم مس سونگون ورزقان با برد پرگل مقابل سن ایچ ساوه قهرمان نیم فصل اول رقابت های فوتسال لیگ برتر ایران شد.

به گزارش نصر، از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران، تیم مس سونگون ورزقان در حالی میزبان سن ایچ ساوه بود که برای حفظ صدرنشینی بایستی مهمان خود را با پیروزی بدرقه می کرد.
شاگردان تقی پور که هفته گذشته در دیدار بحث برانگیز مقابل رقیب خود یعنی گیتی پسند بازی را واگذار کرده بودند، در این دیدار کار را هجومی آغاز کردند و اواسط نیمه اول مرتضی عزتی در یک تک به تک دروازه مهمان را گشود و چند دقیقه بعد سالار آقاپور با یک شوت سرکش گل دوم مس را به ثمر رساند.
بعد از این گل تیم مهمان جلو کشید و در یک ضد حمله تیردروازه مس را لرزاند تا برای این تیم خط  نشان بکشد اما مس تیم برتر میدان بود و پارسا پور گل سوم میزبان را در نیمه اول به ثمر رساند تا دو تیم به رختکن بروند.
در نیمه دوم نیز این تیم میزبان بود که بازهم به گل رسید و مهدی جاوید گل چهارم مس را به ثمر رساند.
در اواسط نیمه دوم هم تیم سن ایچ توانست یکی از گل هارا جبران کند تا برای رسیدن به گل های بعدی تلاش کند اما این مس بود که از اشتباهات حریف استفاده کرد و دو گل دیگر به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۶ بر یک به نفع میزبان به پایان برسد.
تیم مس سونگون با این برد ۳۳ امتیازی شد و توانست قهرمان نیم فصل اول رقابت های فوتسال لیگ برتر ایران شود.
اسماعیل تقی پور، سرمربی تیم مس سونگون ورزقان پس از این برد در گفتگو با نصر در خصوص این بازی گفت: شاگردانم امروز بازی خوبی انجام دادند و همانطور که انتظار داشتیم بازی کردند.
وی در ادامه افزود: هفته گذشته هم به ناحق بازی را واگذار کردیم و حق این تیم باخت نبود.
سرمربی مس سونگون همچنین با تمجید از تیم مهمان خاطر نشان کرد: تیم سن ایچ یک تیم مدعی و قدرتمند بود و اولین باخت این تیم را رقم زدیم و باید از بازیکنان و مدیر عامل تیم تشکر کنم که تلاش کردند تا این تیم قهرمان نیم فصل شود.
انتهای پیام/
مس سونگون قهرمان نیم فصل فوتسال شد حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار