یادداشت/

برای «نصر» پیشرو

1401/08/19 - 12:19 - کد خبر: 80189 نسخه چاپی

نصر: نصر برای من تداعی کننده معانی بسیاری است از مهمترین آنها می توانم به رفاقت، جسارت، پیشرو بودن، هدفمند بودن و اثرگذاری اشاره کنم.

نصر یعنی امیر کریم زاد شریفی با همه ویژگی هایش و معانی که از نصر برایم تداعی می شود همگی نشات گرفته از وی است.
رفاقت را از این باب نصر برایم تداعی می کند که مدیر مسئولش آقای امیر کریم زاد شریفی از رفقای نازنین و عزیز بنده بوده، هست و خواهد بود و در این دنیای فانی رفاقت جزو مانا ترین و ارزشمند ترین هاست.
نصر تداعی کننده جسارت است از این باب که در آن دورانی که امیر کریم زاده شریفی در پی راه اندازی آن بود بسیاری معتقد بودند که این حرکت نتیجه نخواهد داد اما جسارت مثال زدنی وی نصر را ساخت  و پایدارش نمود.
آنچه که واقعیت دارد این است، نصر پیشرو بود و این ویژگی باعث شد تا بسیاری از افراد دیگر نیز در این وادی قدم نهاده و رسانه های جدید این بار در فضای دیجیتال متولد شوند.
آنچه که نصر را در این سال ها در اوج نگه داشته هدفمند بودن آن است که در عصر کنونی فاکتور مهم و اساسی تلقی می شود و اگر از دید کسب و کار به آن نگاه کنیم نصر از دو بعد کار حرفه ای و فعالیت تجاری برای تامین اقتصاد رسانه با برنامه و هدفمند عمل کرده است.
و اما اثرگذاری دیگر فاکتور مهم نصر طی سال های اخیر بوده است و همواره جریان ساز بوده، در پرداخت به مسائل مختلف به هنگام و به موقع ورود کرده، عمل نموده و اثرگذار بوده است.
حال در آغاز سال پانزدهم برای نصری که پیشرو بوده موفقیت و سربلندی بیش از پیش آرزومندم  و برای دوست دیرینه خود جناب آقای امیر کریم زاد شریفی نیز توفیقات روز افزون از درگاه ایزد منان خواستارم. 

سید حسین هاشمی، مدیرمسئول پایگاه " سازه خبر"
انتهای پیام/
برای «نصر» پیشرو نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار