مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز خبر داد:

آغاز اجرای طرح قصابی‌های امین در تبریز

1401/08/19 - 12:02 - کد خبر: 80186 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز از آغاز اجرای طرح قصابی‌های امین در این شهر خبر داد.

به گزارش نصر، کریم قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از شناسایی قصابی‌های معتمد و نمونه در سطح شهر و ساماندهی جهت ایجاد اعتمادسازی عمومی در توزیع گوشت سالم طرح قصابی‌های امین با افتتاح همزمان چند قصابی به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: بعد از تحقیقات به عمل آمده از طریق واحد بازرسی و دامپزشکی سازمان و با همکاری اداره کل دامپزشکی استان طرح قصابان امین با شناسایی ۳۰ قصاب منصف، معتمد و نمونه در سطح شهر عملیاتی شد.
قدرتی گفت: یکی از رسالت‌های شهرداری‌ها تأمین بسترهای لازم برای ارائه تغذیه سالم افراد و اقدامات جدی در راستای بهداشت عمومی جامعه است به همین جهت برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.
وی اظهار کرد: در بین اصناف و قصابان سطح شهر افراد امین و مورد اعتمادی وجود دارند که می توان با کمک آن ها بخش عمده ای از خدمات مورد نیاز مردم را ارائه و از بروز برخی تخلفات احتمالی و شبهات در این حوزه و نارضایتی مردم جلوگیری کرد.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز تصریح کرد: انتخاب قصابان امین و نمونه بر اساس شاخص های مختلفی انجام می شود و این افراد باید شناسنامه گوشت ها را تا اتمام عرضه آن در معرض دید عموم قرار دهند، قیمت های مصوب را رعایت و بر اساس قیمت واقعی عرضه کنند، فایل طراحی شده دارای کد آی پی را روی شیشه مغازه نصب کرده و مسائل بهداشتی را بیشتر رعایت کرده و با مردم خوش رو و خوش رفتار باشند.
وی با اشاره به اینکه در این طرح شبکه توزیع گوشت نیز توسط قصابان انجام می شود، یادآور شد: با اجرای این طرح، اعتماد و سرمایه اجتماعی دوباره به این صنف باز می گردد و مردم با آسودگی خاطر گوشت مورد نیاز خود را خریداری خواهند کرد.
انتهای پیام/
آغاز اجرای طرح قصابی‌های امین در تبریز خبرگزاری فارس

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حاتم خانی   سال پیش  

سلام
بنده از باب لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از یک قصابی که آقای قدرتی تمام خصوصیاتی که بر شمرده را داراست. می خواهم از آنها نهایت تقدیر وتشکر را بنمایم. ان شاء الله خداوند توفیق روز افزون به آنان عطا نماید تا در پناه ایزد منال همچنان به خدمت خلق الله مشغول باشند. یکی از مشتریان قصابی ارم اول قر آغاج تبریز
پژوهشیار