رئیس هیات هندبال آذربایجان‌غربی؛

نقده قهرمان مسابقات هندبال نونهالان منطقه سه کشور شد

1398/09/09 - 09:29 - کد خبر: 8017 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم نونهالان هندبال نقده به عنوان نماینده استان در رقابت‌های قهرمانی منطقه سه کشور به عنوان قهرمانی دست یافت و به مرحله کشوری راه یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، شاهین کهنموییان دیروز در گفت و گویی افزود: تیم هندبال نقده با برتری مقابل تیم های قزوین، همدان و کرمانشاه بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور چهار تیم به مدت سه روز به میزبانی کرمانشاه به صورت دوره ای برگزار شد.

وی ادامه داد: پس از تیم نقده، کرمانشاه در جایگاه دوم ایستاد و همدان و قزوین به ترتیب سوم و چهارم شدند.

رئیس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: مرحله کشوری این مسابقات با حضور هشت تیم برتر مناطق هشتگانه بهمن ماه امسال برگزار می شود.

کهنموییان افزود: سال گذشته نیز تیم هندبال نقده به عنوان نماینده استان در رقابت‌های قهرمانی جوانان منطقه سه کشور به عنوان نایب قهرمانی دست یافته بود.

هندبال از رشته‌های ورزشی بسیار جذاب به شمار می‌رود و سرعتی که لازمه موفقیت در این بازی است سبب افزایش سرعت عمل و عکس‌العمل در بازیکن می‌شود؛ ورزش هندبال به عقیده کارشناسان سبب تقویت عوامل روانی مطلوب مانند اعتماد به نفس، تمرکز، توجه و خود شکوفایی می‌شود.

پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی به عنوان ورزشکار و احد آقایی در کسوت مربی سال گذشته در نخستین مرحله اردوی تیم ملی هندبال ساحلی حضور داشتند. 

مرداد ماه امسال تیم هندبال ساحلی آذربایجان‌غربی در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی شهر ارومیه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پس از تیم اصفهان شد، همچنین تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های منطقه سه کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.

انتهای پیام/

نقده قهرمان مسابقات هندبال نونهالان منطقه سه کشور شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار