فرماندار شهرستان عجب‌شیر؛

۳ میلیارد تومان برای تعریض جاده روستای دانالو عجب‌شیر تخصیص یافته است

1401/08/18 - 21:07 - کد خبر: 80140 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان عجب‌شیر بر ضرورت تعریض جاده روستای «دانالو» این شهرستان تاکید کرد و گفت: سه میلیارد تومان برای تعریض این جاده روستایی تخصیص یافته است.

به گزارش نصر، «جعفر قادری» روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی تعریض این مسیر با اشاره به وقوع سوانح رانندگی منجر به فوت در این مسیر، افزود: ایمن‌سازی، تعریض و آسفالت این جاده از بروز سوانح مرگبار جلوگیری می‌کند و بر همین اساس در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: این جاده در زمان گذشته تنها برای تردد اهالی روستای دانالو که ۶۰۰ نفر جمعیت دارد، مورد استفاده قرار می‌گرفت اما با توجه به افتتاح طرح مسکن مهر و فعالیت شهرک صنعتی در حاشیه این جاده، میزان تردد وسایط نقلیه در آن افزایش یافته و همین امر به بروز سوانح منجر به فوت در این مسیر منجر شده است.
به گفته وی طول این جاده سه کیلومتر است و طی سال جاری بیش از ۱۰ نفر جان خود را در این مسیر از دست داده و ده‌ها نفر نیز زخمی شده‌اند. 
وی همکاری ادارات شهرستان از جمله بخشداری بخش مرکزی و راه شهرسازی و راهداری و شهرداری عجب‌شیر را خواستار شد و افزود: همکاری همه ادارات در تعریض جاده دانالو ضروری است.
تعریض این جاده جزو مطالبه‌های مردم منطقه است و بر همین اساس نیز در دولت مردمی دکتر رئیسی مورد توجه قرار گرفته و برای آن اعتبار تخصیص یافته است.
انتهای پیام/
۳ میلیارد تومان برای تعریض جاده روستای دانالو عجب‌شیر تخصیص یافته است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار