سجادی:

رفتار برخی ورزشکاران را نمی پسندیم

1401/08/18 - 14:21 - کد خبر: 80109 نسخه چاپی

نصر: وزیر ورزش در واکنش به رفتارهای اخیر برخی ورزشکاران کشور گفت: ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می‌گوید. ما اصلا آن رفتارها را نمی پسندیم.

به گزارش نصر، حمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اعتراض برخی افراد در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی در اعتراض به خانم شهره موسوی، اظهار کرد: من درصحنه نبودم و وقتی رسیدم به من گفتند حدودا 50 -40 نفردر اعتراض به حضور مجدد ایشان در فدراسیون فوتبال، تجمع کرده‌اند. در همین حد می‌دانم.
وی ادامه داد: ایشان عضو هیات رئیسه است و طبق اساسنامه در انتخابات شرکت کرده و به عنوان نایب رئیس مسئولیت دارد و اگر زمانی مغایر اساسنامه اتفاقی بیفتند ، عزل می شوند. از قول من ننویسید که وی قرار است عزل شود. فدراسیون اساسنامه دارد و طبق آن عمل می شود اگر واجد شرایط باشد، می ماند اگر واجد شرایط نباشد، نمی ماند مثلا اگر یک نفر4 جلسه متوالی در جلسه هیات رئیسه غیبت کند، حذف می شود.
وزیر ورزش همچنین درباره استقبال نشدن از خرید بلیط های هواپیمایی برای جام جهانی  بیان کرد: باید بررسی کنیم علت عدم استقبال چیست.
سجادی درباره برخی رفتارهای اعتراض امیز ورزشکاران در مسابقات اخیر، گفت: اصلا رفتار خوبی نیست. ورزش عاری از سیاست است و منشور المپیک هم این را می گوید. ما ورزشکاران خود را زیر پرچم کشورمان دوست داریم. اشتباهاتی صورت می گیرد و شاید اطلاعات غلطی به ورزشکاران می رسد که اصلا آن رفتارها را نمی پسندیم و امیدوارم رفتارهای خوب همکارانم با ورزشکاران ادامه یابد و اگر رفتار اشتباهی رخ می دهد اصلاح شود.
وی خاطر نشان کرد: یکی از ورزشکاران خانم در رشته اسکیت در خارج از کشور حاضر شده و گفته شده که عضو تیم ملی است که ما اصلا کار وی را تایید نمی‌کنیم، ولی او هم به عنوان ملی پوش شرکت نکرده بود. تیم ملی بانوان در رشته های مختلف حجاب مصوب دارد.
انتهای پیام/
رفتار برخی ورزشکاران را نمی پسندیم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار