سردار اشتری:

اتحاد شیعه و سنی دشمنان را عصبانی کرده است

1401/08/18 - 13:00 - کد خبر: 80094 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه اتحاد شیعه و سنی دشمنان را عصبانی کرده گفت: مردم سیستان و بلوچستان در برهه‌های مختلف تاریخ علاقه خود را به کشور و نظام نشان داده‌اند و این غیرت آفرینی‌ها در صیانت از وطن هرگز از اذهان مردم و تاریخ پاک نخواهد شد. 

به گزارش نصر، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی، شهدای عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم، درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل، آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: مردم دلیر این استان اعم از شیعه و سنی در تمام ادوار بویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دوشادوش هم و متحد از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرده‌اند.
وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان افرادی مومن، صبور و با گذشت و مشهور به مردی و مردانگی و مرزداران غیور این خطه با عزت و همیشه در صحنه و دوستدار صلح بوده و هستند این در حالیست که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای برهم زدن امنیت این استان فتنه انگیزی و برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند از تنوع قومی و مذهبی که جز ظرفیت‌های خوب کشور محسوب می‌شود در این خط سوءاستفاده کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه هم اهل تسنن و هم اهل تشیع در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهدای گرانقدری را تقدیم کرده‌اند، تصریح کرد: تمامی اقوام ایرانی در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمامیت ارضی کشور همدل و یکصدا و با ایمانی راسخ در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.
وی عنوان کرد: اکنون نظام سلطه و ایادی استکبار در هفته‌های اخیر تمام تلاش خود را انجام داده تا با سوءاستفاده از برخی بهانه‌ها که خود در خلق آن نقش بسزایی داشته‌اند بدنبال تفرقه افکنی و آتش افروزی در جامعه هستند.

شیعه و سنی پیوندی ناگسستنی دارند
سردار اشتری ادامه داد: دشمنان غافل از اتحاد و پیوند ناگسستنی شیعه و سنی، فتنه‌های همیشگی خود را شعله ور کرده اما با هوشیاری مردم انقلابی، بصیر و ولایتمدار کشور اعم از عرب، ترک، لر، بلوچ و فارس و سایر اقوام در تمام مذاهب اعم از مسلمان و غیرمسلمان و شیعه و سنی توطئه خبیثانه دشمن بار دیگر خنثی شده و آنها از این اتحاد مردم سخت ناراحت و بدنبال انتقام از مردم همیشه در صحنه هستند.
وی بیان کرد: دشمن در ایجاد فتنه و انتقام از پاسخ دندان شکن مردم، امنیت آنها را هدف گرفته ولی مردم یقین دارند که خادمان آنها در نهادهای انتظامی، نظامی و امنیتی در راه دفاع از امنیت جامعه تا پای جان ایستاده اند و دشمنان را با یاس و ناامیدی مجبور به شکست کرده‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: پلیس در ادوار مختلف ثابت کرده که در راه دفاع از جان، مال و ناموس شهروندان روز و شب نمی‌شناسد و فارغ از هر نگاه جناحی و سیاسی در پاسداشت از ارزش‌های والای انقلاب و امنیت ایستاده و اجازه نمی‌دهد برخی از منفعت طلبان فضا را غبارآلود کنند و بهره‌های شخصی خود را ببرند.
وی با اشاره به شعار هفته فراجا عنوان کرد: شعار هفته فراجا "پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس" نامگذاری شد که این شعار برگرفته از فرهنگ غنی حاکم بر مجموعه مردمی انتظامی است سازمانی که در شرایط مختلف طبیعی و غیرطبیعی اعم از سیل، زلزله و آتش سوزی در کنار مردم بوده و آن را افتخار خود می‌داند.
سردار اشتری با اشاره به تودیع و معارفه فرماندهان انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: برادر گرانقدرم سردار "احمد طاهری" فرمانده سابق انتظامی سیستان و بلوچستان ، با سابقه ۴۰ ساله خدمت شبانه روزی و صادقانه خدمات مضاعفی در تامین امنیت جامعه ارائه دادند و از خانواده محترم وی که در طول خدمت  او را همراهی کردند تقدیر و تشکر می کنم
وی خاطرنشان کرد: سردار "محمد  قنبری" نیز که از فرماندهان شایسته و عالی رتبه انتظامی هستند در راستای توسعه نظم و امنیت و حفظ حقوق آحاد جامعه برنامه های خوبی را به اجرا خواهند گذاشت و با اقدامات خوب خود انسجام، وحدت و همگرایی را در استان تقویت خواهند کرد و با هوشیاری و هماهنگی مناسب کینه فتنه انگیزان خارجی و داخلی را به خودشان برخواهد گرداند.
انتهای پیام/
اتحاد شیعه و سنی دشمنان را عصبانی کرده است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار