مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در آذربایجان شرقی

1401/08/17 - 16:22 - کد خبر: 80014 نسخه چاپی

نصر:  مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد استان در زمینه امور مالیاتی و حسابرسی خبر داد.

به گزارش نصر، اسداللهی زمان برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد را ۱۹ آبان اعلام کرد و گفت: یکی از مهمترین اقدامات سازمان امور اجتماعی کشور در زمینه ارتقای سرمایه اجتماعی، نظارت بر عملکرد مالی و اجرایی سازمان‌های مردم نهاد است و در این راستا آموزش اعضای سمن‌ها و خیریه‌ها در زمینه مسائل مالی و مالیاتی در دستور کار اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قرار دارد.
وی افزود: خوشبختانه عملکرد سازمان‌ها و موسسات خیریه در استان در سال‌های اخیر، آذربایجان شرقی را به عنوان الگویی موفق در سطح کشور در ارائه خدمات اجتماعی و مدد کاری به جامعه هدف تبدیل کرده است بنابراین ضرورت صیانت از این الگو بیش از گذشته احساس می‌شود.
آقای اسداللهی تصریح کرد: شفافیت مالی در عملکرد خیریه‌ها می‌تواند بسیاری از معضلات را برطرف کند.
وی تصریح کرد: درصورت عملکرد دقیق خیریه و ارائه مستندات لازم بسیاری از خیریه‌ها از معافیت‌های مالیاتی برخوردار خواهند شد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی یادآور شد: این کارگاه با همکاری اداره کل امور مالیاتی استان در روز ۱۹ آبان ماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در آذربایجان شرقی باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار