معاون اداره صادرات بانک مرکزی خبر داد:

افزایش شعب بانکی عرضه ۲۰۰۰ یورو توافقی به ۴۰ شعبه

1401/08/17 - 11:55 - کد خبر: 79962 نسخه چاپی

نصر: معاون اداره صادرات بانک مرکزی گفت: تعداد شعب عرضه کنند ارز توافقی بانک ها افزایش پیدا کرد که افراد به ازای هر کارت ملی می تواند دو هزار یورو یا معادل آن سایر ارزها را دریافت کند.

به گزارش نصر، بهزاد لامعی در خصوص عرضه ارز توافقی در بانک‌ها و افزایش شعب گفت: به منظور تسهیل فروش ارز در شبکه بانکی و شبکه صرافی‌های کشور تعداد شعب بانک‌ها را افزایش داده شده است و تعدادی از شعب منتخب ارزی بانک‌ها را برای این عمل یعنی فروش ارز مردم انتخاب شدند که با 21 شعبه شروع شده و امروز این تعداد شعب به 40 شعبه افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: علاوه بر شهر تهران در تلاش هستیم که تعداد شعب را گسترش بدهیم و در برخی از مراکز استان‌ها هم این اقدام را انجام بدهیم که این را از طریق پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی به اطلاع مردم عزیز می‌رسانیم.
معاون اداره صادرات بانک مرکزی با اشاره به راه اندازی شعب در استان‌ها گفت: در تلاش هستیم هرچه سریع‌تر این اقدام صورت بگیرد باتوجه به زیرساخت‌هایی که لازم دارد و اقداماتی که در عملیات بانکی لازم دارد که صورت بگیرد به تدریج این شعب اضافه می‌شود و ما تلاش می‌کنیم تا آخر هفته تعداد شعب را افزایش بدهیم. بانک‌ها هم تلاش می‌کنند که زیرساخت‌های لازم را فراهم کنند.
لامعی اضافه کرد: به ازای هر کارت ملی دو هزار یورو یا معادل آن سایر ارز‌ها را افراد می‌توانند دریافت کند.
انتهای پیام/
افزایش شعب بانکی عرضه ۲۰۰۰ یورو توافقی به ۴۰ شعبه خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار