مدیر امور فرهنگی دانشگاه:

جشنواره قرآنی «نور هدایت» در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود

1401/08/17 - 11:09 - کد خبر: 79945 نسخه چاپی

نصر: مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز گفت: نخستین جشنواره درون دانشگاهی قرآنی نور هدایت ویژه اساتید و کارکنان شاغل در دانشگاه تبریز و همسران آنان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، عادل طاهری افزود: نخستین جشنواره درون دانشگاهی قرآنی «نور هدایت» ویژه اساتید و کارکنان شاغل در دانشگاه و همسران آنان در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره در راستای تـلاش در جهت توسعه و ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم و زمینه سازی برای انس و الفت با قرآن کریم با هدف اعتلای اخلاق، ایمان و بصیرت دینی اساتید و کارکنان و زمینه‌سازی برای انس و آشنایی بیشتر اساتید و کارکنان با قرآن کریم و مفاهیم والای آن در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.
طاهری با بیان اینکه نخستین جشنواره قرآنی نورهدایت در بخش‌های «آوایی، معارفی، ادبی، هنری و پژوهشی برگزار می‌شود، گفت: مهلت ثبت‌نام در بخش معارفی تا ۲۰ آبان ماه جاری است.
مدیر امور فرهنگی دانشگاه تبریز با بیان اینکه ارسال آثار در بخش هنری ادبی و پژوهشی نیز تا ۵ آذرماه است، افزود: آزمون بخش معارفی نیز ۲۸ آبان و آزمون بخش آوایی هم ۳۰ آبان‌ماه امسال برگزار می‌شود.
وی گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت مدیریت امور فرهنگی دانشگاه تبریز به آدرس https://cultural.tabrizu.ac.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/
جشنواره قرآنی «نور هدایت» در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار