بیگی در گفتگو با «نصر» تاکید کرد؛

عملکرد رئیس جمهور در ماجرای سهمیه بندی بنزین غیر مسئولانه بود/ مجلس بدون اغماض با سوء مدیریت و بحران آفرینی دولت برخورد می کند

1398/09/08 - 18:35 - کد خبر: 7994 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با انتقاد شدید از اظهارات اخیر روحانی در تبریز، عملکرد رئیس جمهور در ماجرای سهمیه بندی بنزین را غیر مسئولانه خواند و گفت: رئیس جمهور ناشیانه سعی کرد از خود سلب مسئولیت کند و اینکه به وزیر کشور گفته به من هم نگویید کی اجرا می کنید، نهایت سبک انگاری تکالیف دولت است.

به گزارش نصر، احمدعلیرضا بیگی در واکنش به اظهارات حسن روحانی در شورای اداری آذربایجان شرقی درباره اینکه خودش هم صبح جمعه از گرانی بنزین خبردار شده است، گفت: این یک روایت دردناک از وضعیت اداره دولت است که اقای روحانی به ساده ترین وجه بیان کرده است.

وی افزود: این که اتفاق به این بزرگی رخ داده که مستقیما در سرنوشت و معیشت مردم تاثیر دارد، اما رئیس جمهور از آن مطلع نیست، ناشی از بی کفایتی دولت است. رئیس جمهور طوری با موضوعی به این مهمی برخورد می کند که انگار یک تصمیم معمولی گرفته شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای روحانی بسیار ناشیانه تلاش کرد تا همه مسئولیت اتفاقات اخیر را گردن وزیر کشور بیاندازد، هر چند وزیر کشور در بروز اتفاقات تلخ اخیر در کشور مسئول و مقصر است و مجلس در طرح استیضاح وی به این موضوع خواهد پرداخت.

بیگی با انتقاد شدید از اظهارات اخیر روحانی در تبریز، عملکرد رئیس جمهور در ماجرای سهمیه بندی بنزین را غیر مسئولانه خواند و گفت: رئیس جمهور ناشیانه سعی کرد از خود سلب مسئولیت کند و اینکه به وزیر کشور گفته به من هم نگویید کی اجرا می کنید، نهایت سبک انگاری تکالیف دولت است.

وی افزود: از اظهارات اخیر رئیس جمهور مشخص می شود که قربانی دولت برای توجیه ماجرای بنزین وزیر کشور خواهد بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مورد طرح استیضاح وزیر کشور نیز گفت: استیضاح وزیر کشور کاملا جدی دنبال می شود و پالس هایی هم که رئیس جمهور می دهد ناشی از تمایل دولت برای قربانی کردن رحمانی فضلی دارد. وزیر کشور نهایت کوتاهی را در انجام وظیفه داشته است و طرح استیضاح وی غیر قابل چشم پوشی است.

بیگی در خصوص برخی اظهارات مبنی بر اینکه گفته می شود بیت رهبری استیضاح وزیر کشور را به مصلحت نمی داند، اظهار کرد: چنین اظهاراتی تلاش برای فرار از پاسخ گویی با سوء استفاده از رهبری است و واقعیت ندارد.

وی در ادامه افزود: وزیر کشور سهل انگاری خود را می خواهد با پررنگ نشان دادن دخالت خارجی در ماجراهای اخیر بپوشاند، در حالی که سرویس های خارجی پس از اینکه دولت مرتکب این اشتباه شد و فرصت را ایجاد کرد وارد گود شدند. در واقع دولت فرصت آفرینی کرد و آن ها هم از این فرصت سوء استفاده کردند.

این نماینده مجلس گفت: چنین اظهاراتی درباره دخالت دشمنان خارجی در ماجراهای اخیر، بزرگ کردن دشمن است، یعنی آن قدر دشمن در کشور نفوذ پیدا کرده است که دست به چنین آشوب ها و تخریب هایی بزند؟

بیگی در پایان تاکید کرد: مجلس بدون اغماض طرح استیضاح وزیر کشور و وزیر نفت را بررسی و با سوء مدیریت دولت در بحران آفرینی در ماجرای بنزین برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

عملکرد رئیس جمهور در ماجرای سهمیه بندی بنزین غیر مسئولانه بود/ مجلس بدون اغماض با سوء مدیریت و بحران آفرینی دولت برخورد می کند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار