به همت دانشگاه علوم پزشکی تبریز؛ 

همایش بزرگ گرامیداشت هفته پرستار برگزار می شود

1401/08/17 - 10:33 - کد خبر: 79936 نسخه چاپی

نصر: جلسه سیاستگذاری گرامیداشت هفته پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر،  جلسه سیاستگذاری جهت گرامیداشت هفته پرستاری با حضور جواد احمدیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، محمد ارشدی، رئیس سازمان نظام پرستاری استان، محمد حسن صاحبی حق رئیس دانشکده پرستاری و مامائی  و مسئولین دانشگاهی روز دوشنبه، شانزدهم آبان ماه 1401 در راستای سیاست گذاری برنامه های گرامیداشت هفته پرستار در دفتر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.
احمدیان در این جلسه با تاکید بر ضرورت گرامیداشت هفته پرستار اظهار کرد: امسال این هفته با شعار " ارتقای سلامت مردم، بهبود کیفیت خدمات، رفع موانع خدمتی " نامگذاری شده است.
وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد ضمن گرامیداشت هفته پرستاری از خدمات ارزنده و شبانه روزی این عزیزان در همایش بزرگ روز پرستار تجلیل کنیم.
گفتنی است؛ در این جلسه برنامه ها و دستورالعمل مراسم گرامیداشت هفته پرستاری ارسالی از معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دیدار با مدیران ارشد استانی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح دانشگاه ها و دانشکده ها، تجلیل از مقام شامخ پرستار و پرستاران نمونه استانی، تکریم بازنشستگان پرستاری و دیدار با خانواده های شهدای مدافع سلامت از جمله برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این هفته در این جلسه بود.
انتهای پیام/
همایش بزرگ گرامیداشت هفته پرستار برگزار می شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار