با کسب اکثریت آرا؛

رئیس هیات تیراندازی آذربایجان شرقی انتخاب شد

1401/08/16 - 17:38 - کد خبر: 79897 نسخه چاپی

نصر: لیدا فریمان با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی آذربایجان شرقی، به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

به گزارش نصر، در این مجمع که روز دوشنبه و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رئیس مجمع و مهدی مبینی دبیر فدراسیون تیراندازی کشور و نائب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل برگزار شد فریمان ۱۸ رای از ۲۱ رای ماخوذه را کسب کرد و برای چهار سال ریاست هیات تیراندازی را برعهده گرفت.
دبیر فدراسیون تیراندازی در این مجمع با بیان اینکه کارها و اقدامات خوبی در راستای توسعه و رشد این رشته در آذربایجان شرقی صورت گرفته است، گفت: این اقدامات به شکوفایی استعدادها و توانمندسازی آنها ، رشد این رشته جذاب و همگانی شدن آن کمک می کند.
مهدی مبینی افزود: امکانات مناسبی در سالن های ورزشی میرداماد و باغشمال تبریز فراهم شده است و باید از این زیرساخت ها در راستای شناسایی استعدادها استفاده بهینه شود.
دبیر فدراسیون تیراندازی به انتخاب خانم فریمان به عنوان رییس هیات اشاره و اضافه کرد: کسی که مسئولیت این هیات را قبول می کند باید عشق و پشتکار به رشته تیراندازی داشته باشد تا موفقیت های هیات را به جامعه نشان دهد و خوشبختانه خانم فریمان در این رشته شناخته شده هستند و با استفاده از تخصص خودشان، می توانند اهداف این رشته را در استان آذربایجان شرقی راهبری کنند.
مبینی گفت: این رشته در آذربایجان شرقی به لحاظ نیروی انسانی و زیرساختی پتانسیل خوب و بالایی دارد و با حضور اساتید و ورزشکاران سرشناس روزهای خوبی نیز در این استان شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: حفظ بزرگسالان و توجه ویژه به نوجوانان و جوانان اولویت فدراسیون در این رشته ورزشی است و در کنار آن، از سایر نهادهای متولی ورزش باید به خوبی استفاده شود و حلقه های ورزش دانش‌آموزی و دانشجویی در کنار یکدیگر دارای ظرفیت فراوانی است و زیربنای استعدادیابی های دانش آموزان در مدارس بوده و آموزش و پرورش نقش به سزایی در این موضوع دارد.
انتهای پیام/
رئیس هیات تیراندازی آذربایجان شرقی انتخاب شد حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار