خبر/

امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی

1401/08/16 - 12:54 - کد خبر: 79847 نسخه چاپی

نصر: بانک مرکزی با هدف سهولت دسترسی کاربران در خصوص امکان ثبت و پیگیری شکایات، شماره تماس ۲۷۰۶ را معرفی کرد. 

به گزارش نصر، مشتریان شبکه بانکی می‌توانند درخواست‌ها و تقاضاهای خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی این بانک با شماره تلفن ۲۷۰۶ مطرح کنند.
در این خصوص امکان ثبت درخواست‌ها به صورت آنلاین از طریق سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات این بانک به آدرس  https://crm.cbi.ir وجود دارد.
سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن ۲۷۰۶ که دو سال پیش به همت بانک مرکزی راه اندازی شد، روزانه به طور متوسط پاسخگوی بیش از یک هزار درخواست مردمی است و راه اندازی‌آن، گام ارزنده ای در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می آید.
عملکرد چشمگیر سامانه در این مدت کوتاه، حاکی از افزایش میزان رضایت ‌مندی مردم و مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی و کاهش میزان مراجعه مستقیم به بانک مرکزی است.
انتهای پیام/
امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   سارا   11 ماه پیش  

سلام خسته نباشید یه گروه داخل تگرام زده شده به عنوان حامیان بانک مرکزی داخل میگن که هر تعداد عوض وار گروه بشه به منضور ۷۰نفر ۷۰میلیاچن پول میدن بد یه برنامه ای هستش که باید شماره کارت داخل اون ثبت بشه بد میگن پول ثانیه ای واریز میشه میخاستم بپرس واقعی هسته یا کلاهبرداری چیزی هستش

پاسخ   آرمان   11 ماه پیش  

خیر کلاهبرداری هست
پژوهشیار