سرمربی ماشین‌سازی:

انتظار دعوت از بازیکنانم به تیم ملی را دارم

1398/09/08 - 11:56 - کد خبر: 7984 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با اشاره به کیفیت خوب بازی تعدادی از شاگردانش گفت: انتظار دارم کادر فنی تیم ملی فوتبال بازیکنانی همچون لک و زنده روح را به تیم ملی دعوت کنند.

به گزارش نصر، رسول خطیبی عصر پنجشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های ماشین سازی و سایپا افزود: نباید طوری باشد که فقط از تیم های بالای جدول دعوت شود.

وی در مورد بازی امروز با بیان اینکه نیمه نخست این دیدار از ضعیف ترین بازی های لیگ برتر این فصل ما بود و تیم مقابل چند موقعیت بوجود آورد که احتمال داشت شاکله تیمم در نیمه اول از هم بپاشد.

وی با اشاره به اینکه در رختکن شاهد بودم که تک تک بازیکنان از کیفیت بازی خودشان راضی نبودند، گفت: با توضیحاتی که در رختکن به آنان دادم و تعویض های تیم توانستیم بازی رو به جلو داشته باشیم و با به ثمر رساندن تک گل بازی برنده این دیدار شویم.

خطیبی اضافه کرد: در دقایق پایانی بازی تیم سایپا حملاتی روی دروازه ما بوجود آورد که این حملات طبیعی بود و روی دروازه ما فشار آورد ولی بازیکنانم با غیرت از دروازه تیم شان محافظت کردند.

وی در مورد صحبت های مربی تیم سایپا مبنی بر اینکه تیم داوری در طول بازی امروز به ضرر تیم سایپا سوت زده است، عنوان کرد: به نظرم تیم داوری بیشتر دقایق بازی به ضرر ما سوت زد ولی در کل فکر کنم امروز تیم داوری نمره بالایی بگیرد.

تیم ماشین سازی با برد یک بر صفر خود مقابل تیم سایپا توانست در مجموع با کسب ۱۵ امتیاز به رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال فصل نوزدهم جام خلیج فارس صعود کند.

انتهای پیام/

انتظار دعوت از بازیکنانم به تیم ملی را دارم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار