خبر/

هشدار دادستان تبریز نسبت به فریب جوانان در شبکه‌های اجتماعی معاند

1401/08/16 - 11:06 - کد خبر: 79827 نسخه چاپی

نصر: دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز با اشاره به توطئه‌های اخیر رسانه‌های معاند برای ایجاد و توسعه اغتشاشات در کشور، گفت: جوانان و نوجوانان نباید به هیچ عنوان فریب شبکه‌های اجتماعی معاند را بخورند.

به گزارش نصر، بابک محبوب علیلو روز دوشنبه در گفت و گو افزود: جریان نفاق هم اکنون با سوء استفاده از روحیات هیجانی جوانان، نوجوانان و دانشجویان  سعی در بر هم زدن امنیت و آرامش کشور را دارند که برای مقابله با این توطئه های نخ نما شده، باید آحاد مردم و خانواده ها با آگاهی و بینش عمیق سیاسی و اجتماعی برخورد کنند.
وی دامن زدن به برخی اختلافات و مسایل را یکی از سناریوهای اغتشاشات اخیر از سوس نظام سلطه بیان و اضافه کرد: نباید از نظر دور داشت که جریان نفاق در قالب شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند طی سال های اخیر تلاش های بی وقفه با صرف هزینه های هنگفت، برای بر هم زدن عمومی ایران داشته اند که بی توجهی به این دسیسه ها، بار دیگر آنها را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهد گذاشت.
محبوب علیلو از خانواده هایی که فرزندان نوجوان و جوان دارند، درخواست کرد حساسیت و جدیت بیشتر نسبت به رفتار  فرزندان خود داشته باشند تا مبادا در دام شبکه های اجتماعی و معاندین افتاده و زندگی خود و خانواد های خود را تباه کنند.
وی شرایط کنونی کشور را بسیار حساس و مهم خواند و ادامه داد: در چنین وضعیتی مراقبت از جوانان و نوجوانان باید بیش از هر زمان دیگری باشد تا خدای ناکرده این امیدهای آینده کشور، فریب افکار کثیف و ضددینی دشمنان اسلام و انقلاب را نخورند.
محبوب علیلو امنیت موجود در آذربایجان شرقی را خوب توصیف و اضافه کرد: هم اکنون این استان و شهرستان تبریز به دلیل تعهد، ولایت مداری و اخلاق مداری مردمانش با کمترین مشکلات امنیتی موجه است و هیچ گونه مساله حاد امنیتی وجود ندارد.
وی پیروی از فرامین رهبری، توجه به قانون گرایی و قانون مندی را لازمه موفقیت کشور در مواجه با انواع بحران ها و مشکلات دانست و یادآور شد: هر گونه ایجاد نامنی و بر هم زدن آرامش و آسایش مردم در نهایت به ضرر کشور و تحت تاثیر قرار گرفتن ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه می شود.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز با اشاره به انواع فتنه انگیزی های دشمنان مردم ایران طی سال های پس از انقلاب، گفت: لازمه مقابله و ایستادگی در برابر هجمه های سنگین معاندان، اتحاد، یکپارچگی، تعامل و اطاعت از رهبری است و هر گاه در مواجهه با انواع مشکلات در این مسیر قرار گرفته ایم، موفق عمل کرده ایم.
طی هفته های اخیر شبکه های معاند و رسانه های بیگانه با انتشار شایعات و خبرهای دروغ و فراخوان های خودساخته باعث بروز برخی ناآرامی ها و اغتشاشات در کلانشهر تبریز شدند. 
انتهای پیام/
هشدار دادستان تبریز نسبت به فریب جوانان در شبکه‌های اجتماعی معاند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار