رئیس شورای شهر تبریز خبر داد: 

رطب خورده کی منع رطب کند؟! / ناظری که خود نیاز به نظارت اساسی دارد 

1401/08/15 - 16:56 - کد خبر: 79789 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای شهر تبریز گفت: این عروس خانم و آقا داماد اکنون استوری های تندی علیه نظام منتشر می‌کنند. 

به گزارش نصر، حجت الاسلام "رسول برگی" رئیس شورای شهر تبریز در نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به سیاست دولت آقای رئیسی درباره آقازاده های خارج از کشور، گفت: فردی که در یکی از نهاد های نظارتی شهرداری تبریز مشغول به کار است عروسی دارد که خواننده رسمی در کشور ترکیه است، فرد مذکور در روز های گذشته برای عروس و پسرش در تهران جشن مفصلی گرفته و با عروس خود رقص کرده است، این در حالی است که اگر فرد عادی شاغل در شهرداری بود اهمیت نداشت.
برگی افزود: سپس این عروس (خانم خواننده) در ترکیه هشتگ نه به جمهوری اسلامی را تبلیغ کرده و علیه جمهوری اسلامی مطالبی منتشر کرده و در آنکارا لیدری می کند.
رییس شورای شهر تبریز گفت: اگر این فرد در دیگر بخش های شهرداری مشغول به کار بود هیچ ایرادی نداشت و به ما مربوط نبود، اما فردی که در شهرداری در حوزه نظارت فعالیت داشته و به دنیا و آخرت مردم، امر و نهی و به حجاب مردم نظر می دهد آیا این فرد ذی صلاح است که در این سمت باشد؟
وی اضافه کرد: طبق اطلاعاتی که داریم هر پرونده تخلفاتی که به دست این فرد می رسد همه را بایگانی کرده و سپس فرد متخلف را پیدا می‌کند و با آن متخلف وارد معامله می شود!
برگی خاطر نشان کرد: این فرد نظارتی تمام کارمندان فساد ستیز و معتقد در این حوزه را نیز به بهانه های مختلف از کار خلع کرده است.
وی در ادامه بدون ذکر نام فرد مذکور افزود: اینکه با افتخار تصاویر رقص و پایکوبی جشن را در فضای مجازی منتشر کنند به هیچ وجه مناسب شورای انقلابی نیست.
برگی تاکید کرد: اسناد و استوری هایی که علیه اسلام و انقلاب از سوی عروس فرد مورد نظر منتشر شده موجود است.
وی خطاب به شهردار، تصریح کرد: تا هفته آینده انتظار داریم نتیجه موارد فوق را اعلام و موارد لازم را انجام دهید. 
وی در پایان گفت: اینکه در ترکیه بنشینند و علیه انقلاب حرف بزنند و به مردم بگویند بی غیرت هستید که به خیابان نمی آیید در شان ما نیست.
انتهای پیام/
رطب خورده کی منع رطب کند؟! / ناظری که خود نیاز به نظارت اساسی دارد  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار