کشف نزدیک به ۱۵ کیلوگرم تریاک در مراغه

1401/08/15 - 16:13 - کد خبر: 79786 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی مراغه از کشف ۱۴ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه بامواد مخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات هوشمندانه و با تحقیقات فنی و اطلاعاتی از افرادی که به صورت عمده در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می‌نمایند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با تعقیب و مراقبت و انجام یکسری اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی عامل اصلی تهیه و توریع مواد مخدر شده و با هماهنگی قضایی در بازرسی از منزل و خودروی متهم، مقدار ۱۴ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که با همکاری ۳ متهم دیگر جهت فروش در بسته بندی‌های در اوزان مختلف آماده شده بود به همراه یک دستگاه کارتخوان و ۳ عدد ترازوی توزین کشف شد.
سرهنگ فارسی تصریح کرد: در این زمینه ۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده انتظامی مراغه در پایان با تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه خرید و فروش مواد مخدر به پلیس ۱۱۰ گزارش نموده و پیشنهادات، انتقادات و تقدیرات خود را به شماره تلفن ۱۹۷ اطلاع دهند.
انتهای پیام/
کشف نزدیک به ۱۵ کیلوگرم تریاک در مراغه باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار