با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل؛

کارخانه تولید الکل طبی در اردبیل افتتاح شد

1398/09/07 - 16:51 - کد خبر: 7967 نسخه چاپی

نصر: کارخانه تولید الکل طبی آذربایجان در شهرک صنعتی اردبیل افتتاح شد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، کارخانه تولید الکل طبی آذربایجان بعد از ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مسؤولان محلی افتتاح شد.

شکور ممی‌اف، سرمایه‌گذار کارخانه الکل طبی آذربایجان در این مراسم اظهار کرد: میزان تولید این واحد پنج هزار و ۴۰۰ تن در سال خواهد بود و در فاز اول آن بیش از ۶۰ نفر در دو شیفت مشغول به کار خواهند شد.

وی افزود: در فازهای بعدی یک صد نفر دیگر نیز به کارکنان این مجموعه اضافه خواهد شد.

مدیرعامل کارخانه الکل بیان کرد: پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تولید الکل در این واحد تولید به‌کار گرفته شده و با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن تولید الکل با ناخالصی بسیار کم و کیفیت بالا فراهم شده است که علاوه بر تأمین نیاز داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر خواهد شد.

وی تصریح کرد: الکل طبی ماده اولیه داروسازی بوده و در شامپوسازی، تینرسازی، پالایشگاه‌ها و... کاربرد دارد.

ممی‌اف تشریح کرد: مواد اولیه این کارخانه با استفاده از ضایعات میوه و همچنین چغندرقند تأمین خواهد شد و با ذخیره‌سازی در چهار منبع و هرکدام به مقدار سه تن فرصت مناسبی برای  تولید الکل به شکل استاندارد فراهم آمده است.

وی گفت: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده ۲۵ میلیارد تومان است که در طرح‌های توسعه‌ای افزایش خواهد یافت و امیدواریم با توجه جدی مسؤولان استان در بخش‌ها و فازهای دیگر بتوانیم فرصت اشتغال بیش‌تری برای اهالی استان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

کارخانه تولید الکل طبی در اردبیل افتتاح شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار