سخنگوی نیروهای مسلح ایران؛

دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم

1401/08/14 - 15:50 - کد خبر: 79661 نسخه چاپی

نصر: ‌سخنگوی نیروهای مسلح ایران با اشاره به اینکه اتهامات آمریکا و اوکراین علیه ایران دروغ است گفت: مبادلات ایران و روسیه به سال‌ها پیش از جنگ روسیه و اوکراین برمی‌گردد و ما دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم.

به گزارش نصر، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی ظهر امروز در همایش نقش زنان ایران در مبارزات ضداستعماری و حماسه زنان لرده در بوشهر با بیان اینکه زنان پایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌روند اظهار داشت: آزادی که این نظام به بانوان داده در دنیا بی سابقه است.
وی اقتدارآفرینی مردان این کشور را به واسطه حضور زنان قهرمان دانست و بیان کرد: استکبار جهانی آزادی را به نام آزادی حیوانی تعریف می‌کند، مسلم است ایران اسلامی زیر بار چنین کلمه نحسی نخواهد رفت.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان به زن به عنوان یک کالای تجاری نگاه می‌کنند اضافه کرد: هرجایی بخواهند تبلیغ، فساد آفرینی یا جوانان کشوری را منحرف و جلو پیشرفت علمی آن را بگیرند و قتل، غارت و چپاول کنند از ابزار تبلیغاتی و تجاری زن استفاده می‌کنند.
شکارچی جایگاه زن در نظام جمهوری اسلامی ارزشمند دانست و بیان کرد: حماسه زنان و مردان استان استان بوشهر، استکبار جهانی و استعمار انگلیس را ذلیل و خانه‌نشین کرده و قدرت بریتانیا کبیر گذشته، امروز به انگلیس صغیر تبدیل شده است.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها با کمک روباه مکار و پیر انگلیس و با کمک‌های مادی رژیم‌های مرتجع منطقه به‌ویژه آل سعود هر جا به سمت فروپاشی و افول پیش می‌روند نزاع ایجاد می‌کنند تا از خونی که ریخته می شود، ارتزاق کنند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ملت‌های جهان، از مسلمان و غیر مسلمان به استعمار شما در نخواهند آمد تصریح کرد: این نتیجه مقاومت ایران اسلامی و رهبری‌های خردمندانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود: امروز با امپراتوری رسانه‌ای راهی برای گریز و فرار نخواهید داشت چون نظام مقدس جمهوری اسلامی این مسیر و صراط مستقیم را به پشتوانه ملت ایران به پیش می‌برد و قله‌های اقتدار را فتح می‌کند.
شکارچی، نقطه اتکای مردم ایران را ایمان، دین‌داری و اعتقادات اسلامی دانست و تصریح کرد: نقطه اتکای استکبار جهانی و معاندان نظام، رسانه‌های فارسی زبان هستند.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه درخت تنومند و ریشه‌داری جمهوری اسلامی ایران با بادهای مصنوعی استکبار جهانی آسیب نخواهد دید گفت: اجازه ندهیم خوشه‌ای به دستاوردهای انقلاب وارد شود و دست‌های پلید و نفوذی دشمن جوانان را به یغما و انحراف ببرند.
وی با یادآوری حماسه حضور ملت ایران در راهپیمایی 13 آبان گفت: امید می‌رود چشم‌های کور و گوش‌های کر نظام سلطه و استکبار جهانی، حضور ملت ایران و فریاد مرگ بر آمریکا آنان را دیده و شنیده باشند و زبان لال آنها به سخن درآید.
شکارچی خطاب به استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی هشدار داد: در مقابل طوفان مردم ایران دوام نخواهید آورد، ببینید و بشنوید قهرمانی و حضور شجاعانه و مقتدرانه امت اسلامی را و بی‌انصافی نکنید و این عظمت را به زبان آورید.
سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه نیروهای مقتدر نظامی و انتظامی ایران اکنون در اوج اقتدار دارد اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن در اوج قدرت دفاعی و بازدارندگی قرار دارد.
وی به سخن رئیس‌جمهور آمریکا برای آزادسازی ایران اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا که دچار آلزایمر و فراموشی است در زمینه آزادسازی ایران، این تهدید‌ها به شوخی شبیه است و جدی تلقی نمی‌شود.
معاون فرهنگی و تبلیغات ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه رژیم امروز اوکراین وابسته به صهیونیست‌ها و آمریکاست خاطر نشان کرد: با تزریق فکری اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها، نطقی که علیه ایران می‌کنند برای ما تنها یک نطق است.
وی با بیان اینکه آنان نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران را آزموده‌اند تصریح کرد: اتهامات آمریکا و اوکراین علیه ایران در دست داشتن در جنگ روسیه و اوکراین به شوخی شبیه است.
شکارچی با اشاره به اینکه اتهامات آمریکا و اوکراین علیه ایران دروغ است گفت: مبادلات ایران و روسیه به سال‌ها پیش از جنگ روسیه و اوکراین برمی‌گردد.
سخنگوی ستادکل نیرو‌های مسلح تأکید کرد: ما دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم و هر اتفاقی می‌افتد میان خودشان است.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح‌ گفت: راهبرد آمریکا، انگلیس و اسرائیل ایجاد ناامنی در دنیا است و آنان نیز جنگ را بر مردم اوکراین تحمیل کردند.
حماسه زنان استان بوشهر به‌ عنوان روز مبارزات ملی ضداستعماری زنان ایران ثبت شود + تصویر
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در فراهم کردن جنگ اوکراین و مشکل‌دار کردن کشور‌ها در این جنگ دست دارند و این جنگ به مردم ساکن در اوکراین تحمیل شده و به آنان ظلم می‌کنند.
این مقام ارشد نظامی جمهوری اسلامی با تأکید بر اینکه خودشان هم می‌دانند که این تهدید پایه و اساس ندارد خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بسیار قوی‌تر، منسجم‌تر و مقتدرتر از آنان است که برابر تهدید آنان موضعی داشته باشد.
معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: میزان آمادگی نیرو‌های مسلح ایران را آمریکا و رژیم صهیونیستی بهتر از دیگران می‌دانند و این را نیز آزموده‌اند.
انتهای پیام/
دخالتی در جنگ روسیه و اوکراین نداریم خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار