رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد:

دستگیری کلاهبردار مسافرنما در تبریز

1401/08/14 - 11:51 - کد خبر: 79617 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری کلاهبردار مسافر نما با شیوه های مختلف کلاهبرداری از رانندگان در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ "ابراهیم محمودی" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی برکلاهبرداری توسط فردی مسافرنما، بررسی موضوع به منظور کشف و پیشگیری کلاهبرداري های دیگر از سوی متهم در دستور کار اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی در خصوص شیوه این کلاهبرداری افزود: متهم به عنوان مسافر سوار خودروی تاکسي شده و در طول مسير با ايجاد رابطه دوستي و جلب اعتماد رانندگان ادعا مي کرد که قرار است وجهي براي ايشان واريز شود ولي کارت بانکي خود را همراه ندارد، کارت بانکي شاکي را به همراه رمز آن گرفته و به بهانه برداشت وجه خود، از کارت رانندگان برداشت مي کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش های شبانه روزي کارآگاهان و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی متهم شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.
رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات انجام شده متهم به پنج فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد فوق معترف که ارزش مالی پرونده های مکشوفه بیش از یک میلیارد ریال می باشد.
سرهنگ "محمودی" در پایان از شهروندان درخواست کرد: جهت پیشگیری از وقوع کلاهبرداری از ارائه کارت های بانکی خود به صورت امانی به افراد ناشناس جهت انجام عملیات بانکی واریز و برداشت وجه خودداری نمایند.
انتهای پیام/
دستگیری کلاهبردار مسافرنما در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار