خبر/

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورزقان منصوب شد

1401/08/14 - 11:40 - کد خبر: 79615 نسخه چاپی

نصر: با حکم مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی، سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورزقان منصوب شد.

به گزارش نصر، «عرفان محمدزاده» طی حکمی از سوی سیروس داودی، مدیرکل منایع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی به عنوان سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورزقان منصوب شد.
مراسم معارفه سرپرست جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورزقان با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان و فرماندار شهرستان ورزقان و جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات «حیدر طوماری»، رئیس پیشین اداره ورزقان گفت: شهرستان ورزقان یکی از با اهمیت‌ترین مناطق استان از نظر ذخایر طبیعی و اکولوژیکی است و ضرورت دارد اهتمام بیشتری برای حفاظت از عرصه‌ها و منابع طبیعی در ورزقان انجام شود.
سیروس داودی افزود: بخش مهمی از جنگل‌های ارسباران در ورزقان قرار دارد و مسئولیت همکاران ما در شهرستان ورزقان در حفاظت و حراست از انفال الهی سنگین است.
وی در ادامه با اشاره به وجود عرصه‌های معدنی مختلف و بزرگ در منطقه ورزقان، تأکید کرد: حمایت از بخش صنعت و معدن بخشی از وظایف ما است، اما در بهره‌برداری از عرصه‌های معدنی باید به قانون و اصول توسعه پایدار توجه شود چرا که بی‌توجهی به اصول توسعه پایدار و تخریب محیط زیست و منابع طبیعی در بهره‌برداری از عرصه‌های معدنی، انتفاع اقتصادی از معادن را هم بی‌حاصل می‌کند.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی گفت: ما در مجموعه منابع طبیعی استان تا جایی که قوانین اجازه دهند به خوبی از معدن کاران حمایت کرده و تعامل داشته‌ایم، اما در جا‌هایی که صراحت قانونی در ممنوعیت بهره‌برداری معدنی از عرصه‌های جنگلی وجود دارد، قانون را اجرا می‌کنیم.
بهروز نعمتی، فرماندار شهرستان ورزقان نیز در پایان این مراسم برای سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ورزقان آرزوی موفقیت کرد.
گفتنی است، عرفان محمدزاده، سرپرست جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورزقان پیش از این مسئولیت اداره بخش خاروانا را بر عهده داشته است. وی با تحصیلات دکتری جنگلداری از نیرو‌های جوان و متخصص اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی است.
انتهای پیام/
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورزقان منصوب شد نصر

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   غفاری   11 ماه پیش  

میخواهم با رییس منابع طبیعی ورزقان صخبتی بکنم میشه راهنماییم کنین ؟ ممنونم

پاسخ   غفاری   11 ماه پیش  

میخواهم بارییس منابع طبیعی ورزقان صحبتی کنم میشه راهنماییم کنین؟ ممنونم
پژوهشیار