فرماندار: شهرستان اهر ظرفیت‌های هنری زیادی دارد

1401/08/14 - 10:58 - کد خبر: 79597 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان اهر گفت: شهرستان اهر ظرفیت‌های هنری زیادی دارد که لازم است خوب مدیریت شود و در مسیر رشد و شکوفایی قرار گیرد.

به گزارش نصر، ابوالفضل غنی زاده در دیدار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول انجمن نمایش شهرستان اهر با وی گفت: هنر و هنرمند زمانی ارزش دارد که جامعه هدف و مخاطب هنرمند و تأثیر کارش را بپذیرد.
وی افزود: دو قطبی بودن در بین اعضای انجمن نمایش اهر آسیبی بسیار خطرناک برای نمایش شهرستان است.
فرماندار شهرستان اهر گفت: امیدواریم با حضور مسئول جدید انجمن نمایش اهر و همراهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای انجمن شهرستان، شاهد افول و کاهش آسیب های ناشی از دو قطبی بودن باشیم.
وی افزود: برای هرچه با شکوه تر برگزار کردن جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران، لازم است دبیر این جشنواره مشخص شود و کارهای مربوط به جشنواره پیگیری شود.
ارسال بیش از ۵۰ اثر به جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر نیز در این دیدار گفت: از زمان فراخوان شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران تاکنون بیش از ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
الیاس ممی پور گفت: با توجه به اینکه آقای آقازاده از پیشکسوتان تئاتر شهرستان اهر که مسئولیت انجمن نمایش را بر عهده گرفته است بتوانیم بدون هیچ دغدغه ای و با مشارکت همه اعضای انجمن نمایش این دوره از جشنواره تئاتر کوتاه ارسباران را برگزار کنیم.
در این دیدار، مسئول انجمن نمایش شهرستان اهر هم خواستار حمایت های فرماندار شهرستان اهر و مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی اعضای انجمن نمایش برای رشد و شکوفایی تئاتر شهرستان اهر و به دور از هرگونه اختلافات شد.
علیرضا آقازاده گفت: با توجه به برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران که با استقبال هنرمندان سراسر کشور روبرو می شود لازمه اجرای کمی و کیفی آن را همراهی تمامی مسئولان شهرستانی، استانی و حتی کشوری دانست.
انتهای پیام/
فرماندار: شهرستان اهر ظرفیت‌های هنری زیادی دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار