فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی:

مقادیری فشنگ جنگی ساخت آمریکا در جلفا کشف شد

1401/08/14 - 09:11 - کد خبر: 79585 نسخه چاپی

نصر: فرمانده مرزبانی آذربایجان‌شرقی از کشف مقادیر زیادی مرمی فشنگ جنگی و شکاری ساخت آمریکا در محور جلفا خبر داد که به گفته وی احتمال استفاده از آنها برای اعمال خرابکارانه وجود داشت.

به گزارش نصر، سردار محمد احمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این زمینه  یک نفر قاچاقچی دستیگر شده است، افزود: روز گذشته با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان آذربایجان شرقی، فرد مزبور که در داخل خودروی خود مقادیر قابل توجهی مرمی که مواد اولیه فشنگ های جنگی و شکاری بود و قصد انتقال آن به استان ها و شهرهای عمقی کشور  را داشت، در محدوده نوار مرزی هنگ مرزی شهرستان جلفا دستگیر شد.
وی اظهار داشت: در این عملیات موفقیت آمیز یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس توقیف و در بازرسی از آن، مقادیری مرمی فشنگ جنگی و شکاری در مارک و کالیبرهای مختلف ساخت کشور آمریکا که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.
احمدی با بیان اینکه امنیت و آرامش در مرزهای جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماموران مرزبانی است، یادآوری کرد: قاچاق و انتقال این مقدار از مرمی فشنگ جنگی و شکاری در شرایط کنونی کشور، احتمال آن را می دهد که هدف از این میزان قاچاق، عملیات خرابکارانه بوده باشد.
انتهای پیام/
مقادیری فشنگ جنگی ساخت آمریکا در جلفا کشف شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار