خبر/

قدردانی استاندار آذربایجان‌شرقی از رسانه‌ها به خاطر پوشش خبری برنامه‌های رییس جمهوری

1398/09/07 - 16:06 - کد خبر: 7958 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی از تلاش و اهتمام خبرنگاران صدا و سیما، خبرگزاری‌ها و مطبوعات استان به خاطر پوشش خبری سفر رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت قدردانی کرد.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی، روز پنجشنبه در این رابطه افزود: وظیفه دارم به خاطر قدرشناسی از حضور موثر و فعال خبرنگاران و عکاسان خبری استان و عوامل پرتلاش صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در برنامه‌های سفر رئیس جمهوری به استان، تشکر کنم.

وی با اشاره به پخش زنده برنامه‌های سفر رئیس جمهوری از شبکه خبر و شبکه استانی سهند، اظهار داشت: تقویت همکاری و همدلی میان دولت و رسانه ملی، موجب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می‌شود و این همکاری‌ها باید بیشتر شود.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۶۰ نفر از خبرنگاران و عکاسان رسانه‌ها و مطبوعات استانی نیز اخبار این سفر یک‌ روزه را از بدو ورود رئیس جمهوری به استان لحظه به لحظه مخابره کردند که از تمامی آنان قدردانی می‌کنم.

پورمحمدی، همچنین از حساسیت رسانه‌ها نسبت به وضعیت مردم در مناطق زلزله‌زده استان از لحظه وقوع این حادثه قدردانی کرد و ادامه داد: رسانه‌ها با انعکاس مسائل و مشکلات آسیب‌دیدگان، مسئولان را در رسیدگی به وضعیت معیشت مردم و سرعت دهی در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده یاری می‌کنند.

حجت الاسلام حسن روحانی روز گذشته (چهارشنبه) در سفر یکروزه کاری با هیات همراهش میهمان مردم آذربایجان شرقی بود.

دیدار با زلزله زدگان، افتتاح خط آهن میانه - بستان آباد، بدرقه مسافران نخستین قطار بستان آباد به مشهد مقدس، شرکت در نشست شورای اداری آذربایجان شرقی و افتتاح 122 طرح همچنین حضور در نشست خبری با نمایندگان رسانه ها از برنامه های یک روزه سفر رئیس جمهوری به این استان بود.

این پنجمین سفر حجت الاسلام روحانی در مقام شخص نخست اجرایی کشور به آذربایجان شرقی از سال ۱۳۹۴ تا کنون است.

انتهای پیام/

قدردانی استاندار آذربایجان‌شرقی از رسانه‌ها به خاطر پوشش خبری برنامه‌های رییس جمهوری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار