خبر/

استقبال از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در راهپیمایی 13 آبان خوب بود

1401/08/13 - 23:00 - کد خبر: 79578 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: استقبال مردم از برنامه های ایستگاه این اداره کل در راهپیمایی 13 آبان امسال خوب بود.

به گزارش نصر، حسن گلی روز جمعه در گفت و گو حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ضد آمریکایی یوم الله ١٣ آبان را نشانگر ولایتمداری و پایبندی آنان به ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی دانست و حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در راهپیمایی کلانشهر تبریز را پررنگ توصیف کرد.
وی با اشاره به استقبال شهروندان تبریزی از برنامه های ایستگاه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مسیر راهپیمایی ١٣ آبان اظهار داشت: با برپایی این ایستگاه تلاش کردیم در تقویت فضای نشاط و پویایی تبریز و ایجاد لحظات شاد برای خانواده های عزیز سهمی داشته باشیم.
گلی همچنین با اشاره به اظهار سخیف رئیس جمهور آمریکا در خصوص مردم ایران اظهار داشت: امروز مردم تبریز و استان آذربایجان شرقی در کنار همه مردم ایران، بهترین جواب را به بایدن دادند و این پیام را به افکار عمومی دنیا مخابره نمودند که بهتر است رئیس جمهور آمریکا و همفکران او خودشان را از اسارت توهمات نجات دهند و به جای دشمنی و ایجاد مشکل برای ملت متمدن ایران اسلامی تلاش نمایند از گنجینه ارزشمند فرهنگ، هنر و تجارب تاریخی مردم این سرزمین برای ایجاد جهانی بهتر و امن بهره گیرند.
انتهای پیام/
استقبال از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در راهپیمایی 13 آبان خوب بود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار