خبر/

ناکامی مس در ال کلاسیکو فوتسال/نبود کاپیتان احساس شد

1401/08/13 - 20:07 - کد خبر: 79573 نسخه چاپی

نصر: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال مغلوب گیتی پسند اصفهان شد.

به گزارش نصر، تیم‌های مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ امروز (جمعه) در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان مس سونگون با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب گیتی پسند اصفهان شد.
بازی با نمایش طوفانی مسی‌ها آغاز شد، شاگردان تقی پور توانستند در ابتدای کار با گل‌های مجتبی پارساپور و حمید احمدی دو بر صفر پیش بیافتند، در ادامه کار اما یک ضربه پنالتی نصیب گیتی پسندی‌ها شد و علی مروتی با استفاده از موقعیت به دست آمده، توپ را در درون دروازه جای داد تا یکی از گل‌های خورده‌ی میزبان جبران شود.
در فاصله‌ای اندکی پس از به ثمر رسیدن این گل، علی مروتی باری دیگر و این بار از روی پنالتی نقطه دو دروازه را باز کرد تا نتیجه بازی دو بر دو مساوی شود، هم‌چنین دو دقیقه بعد اشتباه علیرضا صمیمی باعث شد تا توپ با ضربه سر این دروازه‌بان وارده دروازه‌ی خودی شده و نتیجه بازی سه بر دو به نفع گیتی پسند شود، در ادامه بازی گیتی پسندی‌ها توسط مهدی کریمی به گل چهارم نیز دست یافتند، اما گل‌های پی‌درپی گیتی پسند بی جواب نماند و مس سونگون توسط مرتضی عزتی چهار بر سه پیش افتادند تا نیمه اول بازی با برتری چهار بر سه گیتی پسند به پایان برسد.
در نیمه دوم نیز گیتی پسندی‌ها توسط علیرضا وفایی به گل دست یافتند و همینطور گل به خودی حمید احمدی حساب کار را شش بر سه به سود میزبان تغییر داد، علی اصغر حسن زاده نیز با به ثمر رساندن گل هفتم تیمش تیر خلاص را بر پیکر مس سونگون نواخت تا بازی با پیروزی ۷ بر ۳ گیتی پسند اصفهان به پایان برسد.
مس سونگون ورزقان علی الرغم باخت امروز با ۳۰ امتیاز کماکان صدرنشین است، گیتی پسند اصفهان نیز با کسب سه امتیاز این بازی ۲۹ امتیازی شده و با حداقل اختلاف امتیازی ممکن در تعقیب مس جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/
ناکامی مس در ال کلاسیکو فوتسال/نبود کاپیتان احساس شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار