سرلشکر سلامی:

جوانان پای انقلاب ایستاده اند/ پاسخ شرارت دشمنان را می دهیم

1401/08/13 - 14:14 - کد خبر: 79560 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور گسترده جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی گفت: حضور گسترده و پرشور ملت ایران و بویژه جوانان نشان می دهد که جوانان ایران اسلامی در مقابل جبهه استکبار مصمم و قوی هستند و همچنان پای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

به گزارش نصر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه راهپیمایی روز ۱۳ آبان تهران در جمع خبرنگاران مطالبه مردم را پاسخ دادن به جنایات تروریست‌ها در به شهادت رساندن تعدادی از هموطنانمان در حرم شاهچراغ و دیگر مناطق کشور برشمرد و اظهار داشت: در مسیر راهپیمایی مردم فقط ندای انتقام سر می دادند.
وی با تاکید بر اینکه این انتقام گرفته خواهد شد، اظهار داشت: ما قله‌های بزرگی را فتح کرده‌ایم و در حال پیشرفت و درخشش هستیم و اتفاقاتی که اخیراً شاهد بودید، نمی‌تواند هیچ تأثیری در روند انقلاب ما داشته باشد.
سرلشکر سلامی با بیان اینکه مردم در صحنه هستند و هیچ خطری انقلاب ما را تهدید نمی‌کند، افزود: اکنون که دشمنان کشورمان از نتیجه اقدامات خود علیه این مردم مایوس شده اند، بر مسایل داخلی ایران تمرکز کرده اند و در عین حال از واکنش ایران در برابر اقدامات خود نگران هستند و به همین دلیل به نیروهای خود آماده باش دادند.
فرمانده کل سپاه با این توصیف که دشمنان از بیم ایران علیه خود در لاک دفاعی فرو رفته اند، اظهار داشت: در برخورد با اغتشاشگران تمرکز خود را روی ریشه های چنین جریان هایی گذاشته ایم و به سرشاخه های این حوادث نیز هشدار می دهیم که از مسیر خطرناک فعلی جدا شوند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه ایران اقدامات مداخله جویانه و شرارت دشمنان را در زمان مناسب پاسخ خواهد داد، افزود: الان نمی توانیم بگوییم کجا و چگونه این اقدام را انجام می‌دهیم اما هر کس که آرامش مردم ما را بگیرد، آرامش نخواهد داشت.
فرمانده سپاه در ادامه با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی امروز اظهار داشت: امیدواریم رسانه‌های خارجی آنقدر منصف و جوانمرد باشند که بتوانند این همه شکوه و حقیقت حضور گسترده مردم کشورمان را بازتاب دهند.
انتهای پیام/
جوانان پای انقلاب ایستاده اند/ پاسخ شرارت دشمنان را می دهیم خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار