شور انقلاب در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان/

آغاز طنین مبارزه با استکبار در ۴۰ شهر آذربایجان‌شرقی

1401/08/13 - 11:07 - کد خبر: 79548 نسخه چاپی

نصر: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در ۴۰ شهر آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش نصر، مردم تبریز هم اکنون در قالب دسته های منظم و به هم فشرده از مسیرهای مختلف 8 گانه اعلام از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی راهپیمایی یوم الله 13 ابان را آغاز کرده و با طی مسیرهای مختلف در حال ورود به مصلای اعظم امام خمینی می باشند تا برگ زرینی دیگر از حماسه اقتدار و صلابت خود را به نمایش بگذارند.
طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسیرهای راهپیمائی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تبریز شامل مسیر شماره 1: چهارراه شهید بهشتی(منصور)- میدان ساعت – مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره)، مسیر شماره 2: خیابان شهید بهشتی(منصورسابق)- خیابان دانشسرا– میدان دانشسرا- میدان ساعت- مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره)، مسیر شماره 3: میدان ساعت – مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره)، مسیر شماره 4: میدان دانشسرا – میدان ساعت- مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره)، مسیر شماره 5 :خیابان شریعتی- چهارراه شریعتی– مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره)، مسیر شماره 6: میدان قونقا - میدان فجر – چهارراه شریعتی- مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره)، مسیر شماره 7: میدان فجر – چهارراه شریعتی- مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) و مسیر شماره 8: نصف راه - میدان فجر – چهارراه شریعتی- مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) می باشد.
با توجه به اینکه ۱۳ آبان امسال مقارن با روز جمعه است، لذا مراسم راهپیمایی منتهی به آیین عبادی سیاسی جمعه در شهرهای آذربایجان شرقی خواهد شد، مردم عزیز و ولایتمدار با حضور در این راهپیمایی، نماز عبادی سیاسی جمعه را نیز اقامه خواهند کرد.
در کلان شهر تبریز، مراسم راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح از محلات و مساجد آغاز و راهپیمایان با طی مسیرهای اعلامی در ساعت ۱۰:۳۰ صبح در میدان ساعت و میدان شریعتی تجمع کرده و سپس به صورت یکپارچه و متحد به سمت مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز حرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی شیرازی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، سخنران ویژه این راهپیمایی در تبریز است، ضمن اینکه  مراسم جایگاه از ساعت ۱۱ قبل از ظهر در داخل مصلا با سخنرانی سخنران ویژه، سر دادن شعارهای انقلابی، قرائت قطعنامه و در نهایت خطبه ها و اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، برگزار خواهد شد.
ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان آذربایجان شرقی از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور و انقلابی دعوت کرده است تا با حضور گسترده در این راهپیمایی، یکبار دیگر با آرمان های اصیل انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کنند.

13 آبان روزی ماندگار برای جهانیان در زمینه استکبارستیزی است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی ، از یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی مردم ایران، به عنوان روز ماندگار برای جهانیان در استکبارستیزی و پیشگامی امت خزب الله در این مسیر یاد کرد و گفت: مردم غیرتمند ایران اسلامی ، آذربایجان شرقی و تبریز همواره در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی کرده‌اند و حوادث ۱۳ آبان در سال‌های مختلف، مؤید همین نکته و نماد استکبارستیزی مردم ایران در دوره نهضت اسلامی است.
حجت الاسلام میکائیل اسکندری افزود: امسال با توجه به اینکه ۱۳ آبان مقارن با روز جمعه است، از این‌رو  مراسم راهپیمایی منتهی به آیین عبادی سیاسی جمعه در شهرهای مختلف استان خواهد شد و مردم انقلابی با حضور در این راهپیمایی، نماز عبادی سیاسی جمعه را نیز اقامه خواهند کرد.
وی یادآوری کرد: بدون تردید راهپیمایی امسال نیز به عنوان حماسه ای دیگر در تاریخ به ثبت خواهد رسید.
انتهای پیام/
آغاز طنین مبارزه با استکبار در ۴۰ شهر آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار