خبر/

انتقاد استاندار آذربایجان شرقی از کندی نهضت ملی مسکن

1401/08/12 - 16:37 - کد خبر: 79529 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی از کندی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان انتقاد کرد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم امروز در جلسه شورای مسکن استان، با بیان اینکه مسئولان به جای ارائه گزارش‌های تکراری، به وظایف خود در این حوزه عمل کنند اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه، بررسی و رفع موانع اجرای طرح‌های مسکن است و اموری که مربوط به وظایف ذاتی دستگاه‌هاست نباید در جلسه مطرح شود.
وی افزود: ارائه گزارش‌های کلی و تکراری چند ماه قبل نشان می‌دهد که در خارج از این جلسه کار چندانی انجام نشده است و هیچ ابتکاری برای برون‌رفت از وضع فعلی وجود ندارد.
خرّم با تاکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان باید به وظایف خود در حوزه مسکن عمل کنند، خاطرنشان کرد: آماده‌ام تا هر مشکلی در این زمینه هست شخصاً پیگیری کنم، اما در جلسات شورای مسکن، تنها به بررسی مشکلات و رفع موانع این حوزه خواهیم پرداخت و از جلسه بعد دیگر گزارش‌های تکراری و طرح مسائل جزئی را قبول نخواهم کرد.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تأکید رئیس جمهور بر تسریع در اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن، گفت: باید از تجربه استان‌های موفق در این زمینه استفاده کنیم؛ همچنین راهکارهایی مانند مولدسازی دارایی‌ها برای اجرای این پروژه‌ها نیز باید جدی گرفته شود.
وی با بیان اینکه بعد از یک سال از اجرای نهضت ملی مسکن، هنوز در مرحله تامین زمین معطل مانده‌ایم، افزود: امروز باید به مرحله‌ای برسیم که بتوانیم موانع اجرای پروژه‌ها را رفع کنیم، اما هنوز در مرحله تامین زمین هستیم . 
در این جلسه گزارش اداره کل راه و شهرسازی استان درخصوص روند تامین زمین برای طرحهای نهضت ملی مسکن و اجرای برخی از این طرحها در شهرهای استان ارائه شد.
انتهای پیام/
انتقاد استاندار آذربایجان شرقی از کندی نهضت ملی مسکن نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار