رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبریز:

۴۴ میلیارد تومان برای ساخت و مرمت راه‌های روستایی تبریز هزینه شد

1401/08/12 - 09:57 - کد خبر: 79454 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبریز گفت: در سال جاری ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت، نگهداری و مرمت راه‌های روستایی این شهرستان هزینه شده است.

به گزارش نصر، محمد مسیب زاده با بیان اینکه این شهرستان ۶۹ روستا دارد، افزود: از این تعداد فقط ۲ روستا در مجموع ۱۱ کیلومتر راه شنی دارد و بقیه روستاها از راه آسفالت شده برخوردار هستند.
وی با اشاره به آسفالت ریزی راه روستاهای «مشیرآباد» و «کول لوک دره سی» تا پایان فصل کاری سال آینده، اظهار داشت: با آسفالت راه این روستاها، ۱۰۰ درصدی روستاهای تبریز از راه آسفالته بهره مند خواهند شد.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبریز گفت: آسفالت بخش زیادی از راه‌های روستایی این شهرستان قدیمی بوده و بر اساس بررسی های انجام شده ۶۰ درصد از راه‌های روستایی با قید فوریت نیاز به روکش آسفالت دارد.
مسیب زاده، با بیان اینکه اگر تا ۲ سال آینده روکش آسفالت این راه ها انجام نشود، آسفالت این راه ها تخریب می شود، ادامه داد: در این راستا باید ۱۵۰ کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان روکش آسفالت شوند و اجرای این طرح به بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
انتهای پیام/
۴۴ میلیارد تومان برای ساخت و مرمت راه‌های روستایی تبریز هزینه شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار