رئیس جمهور:

هدف دشمن، ایجاد مانع در خدمت‌رسانی دولت به مردم است

1401/08/11 - 18:44 - کد خبر: 79431 نسخه چاپی

نصر: رئیسی در نشست هیئت دولت گفت: تلاش دشمن، ایجاد مانع برای فعالیت و خدمت‌رسانی به مردم بوده، اما دولت مصمم است که مسیر خدمت و پیشرفت را با قوت ادامه دهد و این حرکت با آشوب‌ و فضاسازی‌ها متوقف نمی‌شود.

به گزارش نصر، رئیسی در نشست امروز چهارشنبه هیئت دولت با اشاره به جنگ شناختی دشمن و هجمه گسترده تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: جاهلیت مدرن که مسلح به انواع سلاح و ابزار‌های نوین است، می‌خواهد ملت‌ها واقعیت‌ها را ندانند و مانع شناخت حقیقت در جامعه شود.
 رئیس جمهور تصریح کرد: یکی از کار‌های اصلی جریان جاهلی و تروریسم فرهنگی، این است که حقیقت گفته نشود یا به‌طور کامل گفته نشود و از همین‌رو، امروز حتی از طرح نام کودکی که خانواده خود را در حمله تروریستی به حرم حضرت احمد بن موسی، شاهچراغ علیه‌السلام در شیراز از دست داده نیز مانند نام حاج قاسم سلیمانی، در هراس است و آن را از فضای مجازی حذف می‌کنند. تلاش دشمن، ایجاد مانع برای فعالیت و خدمت‌رسانی دولت به مردم بوده، اما دولت مصمم است که مسیر خدمت و پیشرفت را با قوت ادامه دهد و این حرکت با آشوب‌ و فضاسازی‌ها متوقف نمی‌شود.
 «تقویت فعالیت‌ حوزه‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال»، «پیگیری جدی اجرای مصوبات دور نخست سفر‌های استانی و برنامه‌ریزی برای سرعت بخشیدن به توسعه استان‌ها در دور دوم سفر‌ها با توجه به انتخاب معاون اجرایی جدید رئیس جمهور» و نیز «پیگیری جدی اجرایی شدن توافقات اقتصادی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها» از دیگر تأکیدات آقای رئیسی در نشست امروز هیئت دولت بود.
 رئیس جمهور با اشاره به رأی اعتماد دوباره مجلس به وزیر صنعت، معدن و تجارت، از توجه نمایندگان ملت به کارنامه موفق سید رضا فاطمی امین تشکر کرد و همدلی و همراهی قوای سه‌گانه را زمینه‌ساز افزایش کارآمدی و خدمت‌رسانی مضاعف در جهت گره‌گشایی از مشکلات مردم دانست.
انتهای پیام/
هدف دشمن، ایجاد مانع در خدمت‌رسانی دولت به مردم است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار