معرفی کناب/

کتاب "اینجا و آنجا"به بازار آمد

1401/08/12 - 21:30 - کد خبر: 79394 نسخه چاپی

نصر: کتاب "اینجا و آنجا" خاطرات شفاهی رزمندگان مدافع حرم به قلم سید داود قریشی به چاپ رسیده است.

به گزارش نصر، این کتاب به قلم سید داود قریشی خاطرات شفاهی رزمندگان مدافع حرم است که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی به چاپ رسیده است.
کتاب "اینجا و آنجا" در 150 صفحه در یک هزار نسخه توسط انتشارات نشر معبر آسمانی روانه بازار شده است.
نویسنده این کتاب تلاش کرده است با گردآوری خاطرات شفاهی رزمندگان موضوعی انجام داده است؛ اینجا، شدم رزمنده، سلام بر..، آسیب، سنجاق ته گرد، رفیق و ... از جمله فهرست این کتاب است.
قطعا آنچه خواهید خواند، تمام ماجرا نیست. این سطور تنها قطره ای ست از آن دریای بیکران حماسه و ادب فرزندان برومند آذربایجانی که روزگاری نه چندان دور در کسوت مدافع حرم، پا در سرزمین شام گذاشتند. می بایست فرزندان جوان و نوجوان این دیار را،بهتر دید.دوباره شناخت و مطالعه کرد.آنچه خواهد آمد، پشت صحنه ای ست بسیار اندک، از واقعیت هایی بزرگ و شبیه افسانه ها که گاهی پا در سرزمین هشت سال دفاع مقدس می گذارد و گاهی سر از دمشق بر می آورد؛ گاهی از زبان من و گاهی...
براستی، چه کسی می شناسد این فرزندان روح الله(ره) را؟ همان هایی که همچنان در گهواره ی شیرزنان این دیار عاشورایی لب با تربت حسین (ع) می گشایند و چشم با قافله ی بصیرت زینب (س) باز می کنند. حرف بسیار است و رعایت بسیاری از مسائل اجازه ی درج نخواهد داد.این تمام آذربایجان نیست. تمام فرزندان این دیار نیست.تمام دیده ها نیست. بل نشانه ای ست تا راه گم نشود. تا معبری باز شود تا راهی هموار شود.هر چه هست ادب است و عشق و ارادت. نگارنده این کتاب با این مقدمه مخاطب را برای مطالعه این کتاب ارزشمند دعوت کرده است.
علاقه مندان به تهیه این کتاب می توانند " نشان" را به قیمت 50 هزار تومان از کتابفروشی های معتبر تبریز تهیه نمایند.
انتهای پیام/
کتاب نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار