رییس شورای اسلامی شهر تبریز؛

آیت الله علامه قاضی طباطبایی خمینی آذربایجان بود/ اولین شهید محراب جان خود را برای اعتلای اسلام وقف کرد

1401/08/11 - 09:12 - کد خبر: 79345 نسخه چاپی

نصر: رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: اولین شهید محراب، آیت‌الله علامه حاج سید محمدعلی قاضی طباطبایی خمینی آذربایجان بود که جان و زندگی خود را برای اعتلای اسلام وقف کرد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام رسول برگی صبح روزسه‌شنبه در چهل‌وسومین سالگرد شهادت اولین شهید محراب، آیت‌الله علامه حاج سید محمدعلی قاضی طباطبایی اظهار کرد: امروز حال و هوای تبریز به دلیل استقبال مردم از مراسم سالگرد اولین شهید محراب بسیار دل انگیز است.
وی در ادامه سخنان خود ابراز کرد: استقبال پر شور مردم ولایتمدار و قدردان تبریز بعد از چهل و سه سال نشان می دهد که همگی بعد از گذشت چندین سال همواره پای انقلاب بوده و در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: آیت‌الله علامه حاج سید محمدعلی قاضی طباطبایی مجاهد، عالم ربانی، مبارز خستگی ناپذیر، شخصیتی گرانقدر بود که در سنگرهای علمی و مجاهدتی زحمات بسیار انبوهی برای اعتلای اسلام کشیدند.
حجت الاسلام برگی با بیان اینکه باور مردم بعد از چهل و سه سال به انقلاب و شخصیت های انقلابی کم نشده است، ادامه داد: علیرغم اینکه امروز تبلیغات و هجمه های بسیار انبوهی بر علیه انقلاب و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، اما حضور پرشور مردم در صحنه های نشان می دهد که همگی با تمام قوا در کنار انقلاب ایستاده اند.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: اولین شهید محراب، آیت‌الله علامه حاج سید محمدعلی قاضی طباطبایی خمینی آذربایجان بود که جان و زندگی خود را فقط برای اعتلای اسلام وقف کرد.
وی ادامه داد:اگر به زندگی نامه این عالم ربانی و مجاهدت هایش بنگرید می بینید که ایشان هر جایی بوده نورانیت هم در آن محفل بوده است.
حجت الاسلام برگی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: آیت‌الله علامه حاج سید محمدعلی قاضی طباطبایی خودش را برای حضرت امام خمینی(ره) سنگر کرده بود و حاضر بود تا هر مصیبت و ظلمی از سوی دشمن را تحمل کند ولی ستون های اسلام به تزلزل در نیاید.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: ما باید قدر داشته هایی چون آیت‌الله علامه حاج سید محمدعلی قاضی طباطبایی را بدانیم چون ایشان با مجاهدت های خود اسلام را نجات دادند.
وی افزود: من در جلسه علنی شورا گفتم که هر جوانی که اعتراضش قانونی و به حق است برایش سنگ صبور خواهیم بود اما حساب اغتشاشگران از معترضان جداست، اگر این جوانان اغتشاشگر باشند و بخواهند شنی در مقابل انقلاب اسلامی بیندازند برایشان منجنیق خواهیم بود و تا آخرین قطره خون مقابل اغتشاشگران خواهیم ایستاد.
رییس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: در روزهای اخیر برخی از منافقان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توطئه هایی کرده بودند که خوشبختانه نظام صبر کرد تا دیسیسه هایشان معلوم شود.
حجت الاسلام برگی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: مردم نشان دادند که همواره در کنار انقلاب هستند، مسئولان هم باید در کنار مردم باشند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفاظت کنند.
انتهای پیام/
آیت الله علامه قاضی طباطبایی خمینی آذربایجان بود/ اولین شهید محراب جان خود را برای اعتلای اسلام وقف کرد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار