مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل؛

سیستم ایکس‌ری در گمرک بیله‌سوار نصب می‌شود

1398/09/07 - 13:44 - کد خبر: 7923 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان اردبیل گفت: برای تسریع در صادرات و واردات محصولات کشاورزی به جمهوری آذربایجان، تفاهم‌نامه نصب دستگاه ایکس‌ری در گمرک بین‌المللی بیله‌سوار مغان منعقد شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر زارع امروز افزود: صندوق نوآوری شکوفایی از شرکت‌های دانش بنیان به عنوان طرف تفاهم‌نامه متعهد شده تا مدت ۶ ماه آینده با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال دستگاه ایکس‌ری را در محل گمرک بیله‌سوار نصب کند.

وی اظهارداشت: در جلسه ای که با حضور سردار موئدی رئیس کالای قاچاق و ارز کشور برگزار شد، قرار شد صندوق نوآوری شکوفایی شرکت دانش‌بنیان با در نظر گرفتن شرایط منطقه این دستگاه را نصب کند.

زارع گفت: با نصب این دستگاه روند تردد کامیون‌ها تسریع و سلامت صادرات و واردات بطور تضمینی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان شهرداری‌های استان اردبیل همچنین بیان کرد: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با مشارکت در طرح‌های عمرانی کارهای خوبی در استان شروع کرده و با حمایت استاندار اردبیل نتیجه این مشارکت‌ها در سال‌های آتی مشخص خواهد شد.

زارع با بیان اینکه در آینده نزدیک عملیات اجرایی چند پروژه بزرگ آغاز می‌شود، تشریح‌کرد: مطالعه پروژه راه‌آهن اردبیل - پارس آباد، عملیات اجرایی نصب دستگاه ایکس‌ری، آغاز احداث هتل پنج ستاره و چند پروژه خرد و بزرگ با تلاش این سازمان در استان شروع می‌شود.

وی اظهارامیدواری کرد با همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی استان بروکراسی اداری کاهش یافته و مسیر حرکت برای توسعه همه‌جانبه تسریع شود.

بیله‌سوار مغان در ۱۶۵ کیلومتری شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است، تنها گمرک بین‌المللی استان در این شهرستان واقع است.

روزانه بیش از سه هزار مسافر آذری از طریق گمرک مرزی بیله‌سوار مغان بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می‌کنند.

انتهای پیام/

سیستم ایکس‌ری در گمرک بیله‌سوار نصب می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار