میلاد وزیری پس از کسب سهمیه؛

تیروکمان ایران توانایی کسب مدال در المپیک توکیو را دارد

1398/09/07 - 13:20 - کد خبر: 7915 نسخه چاپی

نصر: کماندار ریکرو ایران که در رقابت‌های انتخابی المپیک موفق به کسب سهمیه شد، می‌گوید ایران شانس مدال‌آوری در توکیو را دارد.

به گزارش نصر به نقل از مهر، میلاد وزیری کماندار ریکرو ایران امروز در رقابت های انتخابی المپیک که در تایلند جریان دارد با غلبه بر هم تیمی خود ضمن ایستادن در رده سوم رقابت ها، سهمیه خود برای المپیک توکیو را قطعی کرد.

این کماندار که پیش از این هم تجربه حضور در بازی های المپیک را داشت، گفت: خوشحالم که دوباره موفق به کسب سهمیه شدم. از همه کسانیکه کمک حال بودند تا آمادگی لازم برای این موفقیت را به دست بیاورم، تشکر می کنم به ویژه از همسرم و دخترم که همیشه دوری من را به خاطر حضور متوالی در اردوها و مسابقات تحمل می کنند.

وی با بیان اینکه مربی من مانند برادر کنار من بود تا برای این رقابت ها آماده شوم، خاطرنشان کرد: این قدم اولی بود که برای المپیک و موفقیت در آن برداشتیم. امیدوارم حمایت های وزارت ورزش قطع نشود. این حمایت ها باید ادامه داشته باشد به خصوص که ما توانایی کسب مدال در المپیک را داریم.

وزیری با اشاره به اینکه رقابت های قهرمانی آسیا در سطح بالایی برگزار شد، تصریح کرد: تمام کشورهای شرکت کننده برای کسب سهمیه می جنگیدند. تمام تیم ها با شرایطی خوب در رقابت ها شرکت داشتند، تیمی مانند مغولستان و حتی تایلند که به واسطه اسپانسرهایی که در اختیار دارد خیلی بهتر از همیشه بود.

این ملی پوش تیروکمان گفت: تمام کشورهای آسیایی بعد از رقابت های قهرمانی آسیا به فیلیپین می روند تا در مسابقات این کشور شرکت داشته باشند. امیدوارم حمایت مالی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم از تیروکمان ادامه داشته باشد تا ما هم بتوانیم در توکیو جزو کشورها و رشته های موفق باشیم.

انتهای پیام/

تیروکمان ایران توانایی کسب مدال در المپیک توکیو را دارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار