مدیر تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی مطرح کرد:

رفع نیازهای شرکت آب منطقه ای استان با محصولات دانش بنیان

1401/08/08 - 20:03 - کد خبر: 79125 نسخه چاپی

نصر: مدیر تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی گفت: این شرکت با شناسایی نیازهای درون سازمانی خود در غالب ۱۰۲ طرح و حضور در نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ هدف دارد با شرکت های دانش بنیان همکاری کند.

به گزارش نصر، رامین سامان آذری گفت: در دوره گذشته نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی،  6 پروژه معرفی شده بود که نیمی از آن به محصول مبدل شده است و نیمی در شرف تبدیل به محصول است که این پروژه ها بعد از تفاهم نامه و قرارداد منجر به محصول شده اند.
وی ادامه داد: کیفیت رینوتکس هرسال نسبت به سال های قبل بهبود پیدا می کند به طوری که با اعلام نیاز های خود با مراجعین امسال همکاری خود را اعلام می کنند.
وی با بیان اینکه مراجعین به غرفه شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی،خود دارای غرفه  هستند و برای معرفی محصولات دانش بنیان منتظر نشست تخصصی با مجموعه اند تا با نیاز های خود ارزیابی کنیم تا محصول نهایی تولید شود.
مدیر تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تضافه کرد: چهار تفاهم نامه دیگر با شتاب دهنده ها، شرکت های دانش بنیان و موسسات حمایت مالی در شرف امضا می باشد.
وی با بیان اینکه باید شرکت های دانش بنیان تلاش بیشتری برای دیده شدن داشته باشند و برای معرفی خود به طور میدانی وارد مذاکره شوند، افزود: نسبت به سال های قبل پیشرفت خوبی داشته ایم به عنوان مثال سال گذشته تنها دو شرکت وارد مذاکره شده بود اما امسال پنج شرکت وارد مذاکره شده است و در سال های آینده به افزایش این رقم امیدوار هستیم. 
سامان آذری افزود: در حال حاضر نسبت به سال های پیش سطح علمی روند صعودی داشته که قابل مشاهده می باشد زیرا هم حامیان مالی و هم شتاب دهنده ها و هم مراکز رشد حضور خود را پررنگ تر کرده اند، ازطرفی هم شرکت های دانش بنیان فعالیت خود را بیشتر تر از کرده اند کهنوید بخش پیشرفت در سال های آینده است.
انتهای پیام/
رفع نیازهای شرکت آب منطقه ای استان با محصولات دانش بنیان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار