نائب رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز مطرح کرد:

رینوتکس حلقه واسط بین صنعت، دانشگاه و ارگان ها/ لازمه بهرمندی از ایده های فناورانه در مدیریت شهری

1401/08/08 - 12:32 - کد خبر: 79069 نسخه چاپی

نصر: نائب رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بهترین حلقه واسط بین ارگان‌ها، دانشگاه‌ها، صنایع و بخش خصوصی، بی تردید نمایشگاه رینوتکس است.

به گزارش نصر، روح الله دهقان نژاد در حاشیه برگزاری دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز، افزود: نمایشگاه ربع رشیدی تبریز جزو ‌نمایشگاه هایی است که هم به برگزاری آن‌ معتقدم و هم معتقدم این مهم نباید صرفا جنبه نمایشگاهی داشته باشد.
وی افزود: زیبایی نمایشگاه این‌است برای تجاری سازی ایده‌ها، استان با تمام توان پای کار بیاید. 
دهقان‌نژاد عنوان کرد: اگر از برگزار کنندگان این ‌نمایشگاه بودم، میزبان شهرداران استان و دیگر شهرهای بزرگ کشور بودم و طرح های موجود را به آنها نشان می دادم.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز ابراز کرد: در این‌ نمایشگاه طرح و‌ ایده‌هایی وجود داشت که می‌توانستیم آن‌هارا در حوزه شهری به میدان عمل آورده و در راستای شهر هوشمند از آن‌ها بهره‌مند شویم چرا که در شهرداری تبریز هیچ حرکتی در راستای شهر هوشمند وجود نداشته است.


 
دهقان‌نژاد تاکید کرد: شروع شهر هوشمند را با راه اندازی کمیسیون شهر هوشمند در شورای شهر تبریز رقم زده ایم؛ لذا شهرداری تبریز باید به وسایل فناوری و‌ تجهیزات هوشمند را در الویت قرار دهد. باید بستر همه ملزومات فناورانه‌ای که در شهر برای هوشمند سازی مورد استفاده قرار خواهند گرفت را آماده کنیم.
وی اذعان کرد: زمانی می‌توان بر روی تجهیز وسایل هوشمند برای هوشمند سازی شهر حساب باز کرد که بتوان آن را بودجه بندی کرد.
وی ادامه داد:  شهر تبریز در حوزه نقل و انتقالات مسکن با مشکلات اطلاعاتی مواجه بود که در این نمایشگاه یک‌طرحی که متصل به ثبت احوال بود‌را دیدم، کار این سامانه اطلاعاتی به روز در خصوص ملک به خریدار می دهد، همچنین طرح های خوبی در حوزه دفاعی، کشاورزی، نرم افزاری نیز وجود داشت.
دهقان نژاد تاکید کرد: بهترین حلقه واسط بین ارگان‌ها، دانشگاه‌ها، صنایع و بخش خصوصی، بی تردید نمایشگاه رینوتکس است.
انتهای پیام/
رینوتکس حلقه واسط بین صنعت، دانشگاه و ارگان ها/ لازمه بهرمندی از ایده های فناورانه در مدیریت شهری سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار