خبر/

تور دوچرخه سواری مرند - ارس در تقویم اتحادیه جهانی ثبت می‌شود

1401/08/08 - 10:58 - کد خبر: 79037 نسخه چاپی

نصر: هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی اعلام کرد: مسئولان برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی مرند - ارس به دنبال ثبت این تور در تقویم اتحادیه جهانی (UCI) هستند.

به گزارش نصر، تاکنون ۲ دوره از این رقابت ها در مسیر مرند - ارس برگزار شده و بر اساس تصمیم مسئولان برگزاری، سومین دوره نیز اواخر اردیبهشت سال آینده و در چهار مرحله به میزبانی شهرستان مرند و منطقه آزاد ارس در آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.
دومین دوره این تور بین‌المللی در دهه سوم مهرماه سال جاری در سه مرحله و با حضور ۹ تیم برگزار شد که با قهرمانی تیم سپاهان اصفهان پایان یافت و تیم های دانشگاه آزاد تبریز و صرافی کایا ارس دوم و سوم شدند.
در مجموع انفرادی این دوره علیرضا عبدالهی از تیم سپاهان اصفهان مقام نخست را کسب کرد و محمد رامندی از تیم صرافی کایا و امیرحسین وطن پرست از تیم مس رفسنجان به ترتیب دوم و سوم شدند.
تیم‌های ملی جوانان ترکیه، جمهوری آذربایجان، عراق و گرجستان به عنوان تیم‌های خارجی و جوانان سپاهان، مس رفسنجان، صرافی کایا ارس، نماینده خراسان رضوی و دانشگاه آزاد تبریز نیز به عنوان تیم‌های داخلی در این تور شرکت داشتند.
در نخستین دوره این تور که مهرماه ۱۴۰۰ و با حضور ۵۳ رکابزن از ۱۱ تیم سپاهان اصفهان، بالابان چابهار، شرکت عمران شهر جدید سهند، هیات دوچرخه‌سواری قزوین، هیات دوچرخه‌سواری فارس، هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی، مس رفسنجان، اعتماد کالای یزد، صرافی کایای ارس، هیات دوچرخه‌سواری مرند و تیم تکدانه مرند برگزار شد تیم‌های اعتماد کالای یزد، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و شرکت عمران شهر جدید سهند به ترتیب رده‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.
بیشتر تورهای دوچرخه‌سواری جهان در رده‌ سنی بزرگسالان برگزار می‌شود و برگزاری این تور در رده سنی جوانان اتفاق مثبت و نگرش به آینده می‌تواند تلقی شود.
انتهای پیام/
تور دوچرخه سواری مرند - ارس در تقویم اتحادیه جهانی ثبت می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار