اقدام عجیب یکی از مدیران صنعت نفت؛

​ماجرای هدیه ۲۰۰ آیفون!

1401/08/08 - 09:32 - کد خبر: 79023 نسخه چاپی

نصر: با برکناری شبانه یکی از مدیران صنعت نفت طی هفته‌های اخیر، برخی منابع آگاه می‌گویند دلیل این برکناری، خرید ۲۰۰ گوشی آیفون از محل منابع شرکت بوده است.

به گزاش نصر، این مدیر که یکی از مدیران زیرمجموعه شرکت ملی نفت بوده است، با فاکتور سازی و بدون اخذ مجوز هیئت‌مدیره، 200 گوشی آیفون 13 پرومکس از محل منابع شرکت خریداری کرده و این گوشی‌ها را به مدیران بالادست خود و خانواده‌های آن‌ها هدیه کرده است.
 یک منبع آگاه در گفت‌وگو با میز نفت با تائید این مطلب گفته است: هرساله که نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران برگزار می‌شود، اصولاً شرکت‌های نفتی هدایایی را برای برخی مراجعان غرفه خود در نظر می‌گیرند که هدایای گران‌قیمت‌تر، با توجه به جایگاه میهمانان به آن‌ها تقدیم می‌شود. تمامی هزینه‌های نمایشگاه ازجمله هدایا، در هیئت‌مدیره شرکت‌ها مطرح و به تصویب می‌رسد اما در این فقره، مدیر برکنار شده بدون مطرح کردن این موضوع، تصمیم می‌گیرد 200 تلفن همراه آیفون را از محل منابع یکی از شرکت‌های زیرمجموعه خود خریداری کرده و به مدیران نفتی هدیه دهد.
 به گفته او، پس از اطلاع یکی از نهادهای نظارتی، گزارش آن به وزیر نفت داده شد که اوجی بلافاصله دستور برکناری او را صادر کرد. برای خرید این تلفن‌های همراه بیش از 10 میلیارد تومان از منابع شرکت صرف این اقدام عجیب آقای مدیر شده است که البته مشخص نیست این هزینه از چه محلی قرار است جبران شود.
انتهای پیام/
​ماجرای هدیه ۲۰۰ آیفون! نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   صدراوفا   2 هفته پیش  

پتی
پژوهشیار