فعال طب سنتی مطرح کرد:

تولید بیش از 1200 محصول گیاهی - درمانی در شرکت لقمان حکیم

1401/08/07 - 20:12 - کد خبر: 79006 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت لقمان حکیم خاورمیانه گفت: همواره یکی از مهمترین دغدغه های صنایع غذایی بافت، رنگ، عطر و طعم مواد غذایی می باشد که تیم صنایع غذایی این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز و با تکیه بر تجربیات و متون علمی و گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه، توانسته با ادغام علم و صنعت با در نظر گرفتن خواص های تغذیه ای و دارویی توانسته است محصولاتی جدید با طعم و ویژگی های منحصر به فردی را در صنعت غذا به عرصه تولید و مصرف برساند.

به گزارش نصر، "یونس رنجبری" رییس هیات مدیره شرکت لقمان حکیم خاورمیانه بعنوان یکی از شرکت های حاضر در دهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز 2022، گفت: 33 سال است که در حوزه طب سنتی و در مجموعه لقمان حکیم خاورمیانه در حوزه تولید ایده، تحقیقات و پژوهش فعالیت داریم.
وی با اعلام اینکه کار اصلی ما فرمولاسیون است، ادامه داد: در 4 بخش اصلی غذایی، دارویی، بهداشتی و آرایشی فعالیت داریم.
در ادامه "انیس افصح" مدیر عامل شرکت لقمان حکیم خاورمیانه با بیان اینکه می‌خواهیم مصرف داور را از حالت روانی خارج و آن را حذف کنیم؛ گفت: شرکت لقمان حکیم خاورمیانه با اتکا به پشتوانه موفق و ارزشمند تجربیات سه دهه تلاش در زمینه فرمولاسیون فرآورده های سلامت محور در حوزه های صنایع غذایی، فرآورده های طب سنتی، محصولات گیاهی و صنایع آرایشی و بهداشتی از سال 1398 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز نموده است.
وی سپس ضمن معرفی و دامنه شرکت، ادامه داد: این شرکت با دارا بودن کادر مجرب در حیطه فعالیت خود توانسته با بهره گیری از ارتباط بین علم و صنعت در تولید محصولات سلامت محور تحولی مثبت و نوین ایجاد کند، این شرکت نقش مهمی را در زمینه آموزشی و ارتقا سطح علمی و عملی متخصصان این حیطه ایفا می کند.
افصح تاکید کرد: همواره یکی از مهمترین دغدغه های صنایع غذایی بافت، رنگ، عطر و طعم مواد غذایی می باشد که تیم صنایع غذایی این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز و با تکیه بر تجربیات و متون علمی و گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه، توانسته با ادغام علم و صنعت با در نظر گرفتن خواص های تغذیه ای و دارویی توانسته است محصولاتی جدید با طعم و ویژگی های منحصر به فردی را در صنعت غذا به عرصه تولید و مصرف برساند.
مدیر عامل شرکت لقمان حکیم خاورمیانه افزود: گیاهان دارویی یکی از منابع عظیم اقتصادی و با ارزش افزوده بالا و منبع اصلی تولیدات محصولات متنوع است. کادر مجرب این شرکت در جهت یکی از پرجاذبه ترین موضاعات پزشکی در زمینه مصرف گیاهان دارویی فعالیت بسیاری داشته که یکی از تنایج این تلاش ها جایگزینی و کاهش دارو های شیمیایی با داروها حاوی ترکیبات طبیعی و گیاهی شده است.
وی اضافه کرد: این مجموعه به منظور افزایش کیفیت محصولات آرایشی و بهداشتی و کاهش عوارض آنها، توانسته است با بهره گیری از مواد موثر گیاهی در پایه اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی گامی موثر در کاهش عوارض محصولات آرایشی و بهداشتی و برداشته و محصولاتی را معرفی کند که مصرف کننده در حین مصرف شاهد بیشترین تاثیر و کمترین عارضه را باشند.
وی در پایان با اعلام اینکه در مجموعه لقمان حکیم بیش از 1200 محصول گیاهی درمانی تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: واحد تحقیقاتی و درمانی شرکت لقمان حکیم با همکاری اولین و بزرگترین سلامتکده طب ایرانی شمالغرب کشور و دانشکده طب سنتی دانشگاه تبریز آماده طراحی، پیاده برداری و تجاری سازی پروژه های تحقیقاتی در راستای تولید و مصرف محصولات سلامت محور در تمامی حوزه ها می باشد.
انتهای پیام/
تولید بیش از 1200 محصول گیاهی - درمانی در شرکت لقمان حکیم محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار