سردار سلامی در همدان/

بسیج قلب شورانگیز احساسات انقلاب است؛ ما در حال عبور از تحریم‌ها هستیم

1398/09/07 - 12:39 - کد خبر: 7900 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بسیج قلب شورانگیز احساسات انقلاب است گفت: ما در حال عبور از تحریم‌ها هستیم و به‌زودی سحر دشمنان را نابود می‌کنیم.

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، سرلشگر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در اجتماع 10 هزار نفری بسیجیان همدان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از اعجاز الهی بود برای انقلاب اسلامی که در ذهن مبارک حضرت امام (ره) شکل گرفت.

وی با بیان اینکه بسیج درخت تناوری است که توسط رهبری معظم انقلاب اسلامی این رهبری شجاع و پیشوای فداکار انقلاب ریشه‌های مستحکم آن در اعماق ایمان و احساس ملت ایران جا گرفت است، افزود شاخه‌های دل انگیز، پرثمر و زیبای بسیج همه سرزمین دل‌ها و قلب‌ها را با عطر دل انگیز خود پرنشاط کرده است.

سردار سلامی گفت: بسیج بلد طیب و سرزمین پاکیزه‌ای است که از آن نهال پاکیزه می‌روید و شما خواهران و برادران بسیجی باور کنید و به این حقیقت مومن باشید که شما تجلی نزول نصرت الهی بر ولی خدا و امت اسلام در این دوره هستید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به بسیجیان حاضر در این اجتماع بزرگ گفت: شما تصویر زمینی ملائک هستید که روزی در جنگ بدر و احد برای یاری پیامبر(ص) نازل شدید و امروز با حضور پر صلابت و آگاهانه برای یاری امام زمان خود آماده و در صحنه هستید.

وی با بیان اینکه وجود شوق‌افزا و شورانگیز بسیجیان در میدان نشانه نزول نصرت‌های الهی بر این سرزمین است و تراکم این حضور سرشار از معنویت و فداکاری امروز دشمنان را مایوس می‌کند، افزود: حضور هر یک از شما از اصابت یک موشک به قلب دشمن در کفرستان استکبار موثرتر است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: درود خدا بر بسیجیان عزیز و مردم عزیزما که بی‌وفایی مردمانی که امامان را تنها گذاشتند جبران کردید و بی‌دلیل نبود که امام فرمودند امتی بهتر از این امت وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ما مفتخریم که امروز در این فضا که نشان دهنده رویش احساس برانگیز انقلاب اسلامی‌است همراه با معنویت و سرشار از غیرت ملی اسلامی و انقلابی به پیش می‌رویم، گفت: خدا را شاکرم که توفیق پیدا کردم در همدان سرزمینی که دارای تاریخی درخشان، عالمان بزرگ، شهیدان سرافراز، دانشمندان بزرگ  و مردمان مومن و سخت کوش است حضور پیدا کنم.

سردار سلامی با بیان انیکه ما در برجسته‌ترین فراز تاریخ اسلام و ایران هستیم و در عین حال در این روز و لحظه در میدان جنگ تمام عیار و جهانی قرار داریم اظهار داشت: دشمنان ما که به ظاهر خود را بزرگ و مهیب معرفی می‌کنند امروز در حاشیه هستند آنها امروز به برکت راهنمایی‌های امام انقلاب است که نه تنها ملت را هدایت و دشمن را نیز مدیریت می‌کند.

وی گفت: دشمن گمان می‌کرد تحریم فشرده جهانی این ملت را از پای در می‌آورد اما ملت آگاه است و می‌داند سعادت هیچ ملتی در گرو وابستگی به بیگانگان نیست و به جز استقلال نسخه‌ای برای نجات ملت‌ها وجود ندارد.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز آمریکا نظامی فرسوده و پوسیده است، گفت: آمریکا به‌رغم اینکه بزرگترین اقتصاد جهانی است بحرانی‌ترین اقتصاد را دارد نظام اقتصادی این کشور بر غارت ملت‌ها، تحقیر آنها و عقب نگه داشتن آنهاست تا خود رشد کند.

وی بیان کرد: امروز دشمنی که ما را تحریم کرده دیگر حتی قادر به حفظ وضع موجود نیست، امروز افسردگی و ناامیدی را در گفتمان دولتمردان آمریکایی و وابستگان به آنها و رژیم صهیونیستی و تحقیر آل‌سعود و دیگر کشورها توسط آمریکا را می‌بینیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم ما در جنگ اقتصادی ایستاده‌اند گفت: اخیرا سفیر یکی از کشورهای اروپایی دیگر سفرا را جمع کرده  و گفته است به دولتمردان بگویید ایرانیان در حال عبور از وابستگی به نفت هستند پس بگذارید نفت صادر شود تا ایران همچنان وابسته بماند. پس ما در حال عبور از این تحریم‌ها هستیم و به‌زودی سحر دشمنان را نابود می‌کنیم.

وی گفت: در عرصه نظامی ایران رویای دشمن برای شکستن حلقه‌های زنجیر مقاومت را که آمده بود تا بشکند برهم زد و این حلقه را متصل به هم نگه داشت داشت. لبنان، سوریه و یمن در مدار جاذبه انقلاب قرار گرفتند و آنچه در این سرزمین‌ها بروز می‌کند تفکر انقلاب اسلامی است نه  تفکر استکبار.

سردار سلامی با بیان اینکه آثار ترس از فروپاشی در چهره رژیم صهیونیستی مشخص است، افزود: یکی از سران این رژیم اعلام کرده به‌زودی اسرائیل محو می‌شود. این حقیقت در قلب و جان دشمنان نیز جا گرفته است.

وی گفت: دشمنان می‌خواستند در فتنه اخیر یک اعتراض اجتماعی را به یک شورش فراگیر تبدیل کنند اما همه تلاش‌های‌شان توسط ملت ایران مچاله شد سوخت، دود شد و به چشم خوشان رفت.

سرلشگر سلامی با بیان اینکه درخشش تاریخی ملت ایران در یک فتنه عمیق جهانی را دیدیم، گفت: ایران امروز ایمن و سربلند در نقطه منحصر به‌فردی از تاریخ ایستاده و بسیج و تفکر آن که تفکر خدمت به مردم و نجات محرومان است خودنمایی می‌کند.

وی بسیج را قلب شورانگیز احساسات انقلاب دانست و اظهار داشت: بسیج فرمول غلبه بر مستکبران است. بسیج میقات پا برهنگان و پیام آور رحمت، آسایش و عزت است و امروز بسیجیان همه عرصه‌های خدمت را گشوده‌اند و پیشگام در همه عرصه ها هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محررومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی را از مختصات بسیج امروز مطرح کرد و گفت: امروز آماده‌ایم تا عهد خود را برای دفاع از انقلاب، کمک و حمایت از مردم تکرار کنیم. ما مردم را تنها نمی‌گذاریم و با آنها در همه سختی‌ها شریک هستیم.

وی تاکید کرد: هرخطری امنیت و آرامش مردم را تهدید کند در قلب آن حضور می‌یابیم چرا که ما پیشمرگان مردم هستیم آنها برای ما واژه‌های مقدسی هستند که عزت  آنها فلسفه انقلاب ماست.

سردار سلامی گفت: ما امروز بخشی از محصول تلاش بسیج را در عرصه سازندگی افتتاح می‌کنیم و این نهضت ادامه دارد می‌جنیگم با هر آنچه که بخواهد در مقابل مردم بایستد چه با دشمن خارجی چه با فقر و استضعاف، ما یک تن واحد هستیم.

وی با بیان اینکه ما اعضای یک پیکر هستیم و نمی‌گذاریم سختی به ملت‌مان تحمیل شود، گفت: سختی‌ها مجوزی برای کرنش در برابر دشمن نیست. سختی‌ها میدان مقاومت است که منجر به سعادت ملت می‌شود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمنان ما مراقب باشند و بدانند ملت ایران بزرگ، قدرتمند، رشید، مقاوم و سربلند است، خطاب به دشمنان تاکید کرد: اگر به  رفتار خباثت آمیزتان ادامه دهید به آمریکا، اسرائیل، انگلیس و متحدانش می‌گویم ملت ایران پاسخ محکمی به آنان خواهد داد و دشمنان را در هر مقیاسی درهم خواهد شکست.

انتهای پیام/

بسیج قلب شورانگیز احساسات انقلاب است؛ ما در حال عبور از تحریم‌ها هستیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار