مدیرعامل باشگاه:

داوران علیه تراکتور سوت می‌زنند

1401/08/07 - 12:15 - کد خبر: 78961 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه داوری‌ها علیه تیم فوتبال باشگاه یک طرفه است، گفت: بعد از برتری مقابل پرسپولیس، این مورد شدت یافته و ما در هر بازی از داوری آسیب دیده ایم.

به گزارش نصر، ایوب بهتاج روز شنبه در گفت و گو، اظهار کرد: همه می توانند در مورد قضاوت داوران در بازی هایی که یک طرف آن تراکتور بوده اظهار نظر کنند و در این مورد به طور یقین حق را به تراکتور خواهند داد.
وی همچنین در مورد قرارداد کاوه رضایی با تراکتور و احتمال اینکه وی در نیم فصل به استقلال برود، اظهار کرد: هم تراکتور و استقلال باشگاه های رسمی و حرفه ای بوده و به قراردادهایی که دارند پایبند هستند و من در دیداری که در هفته های آتی با فتح الله زاده مدیرعامل استقلال خواهم داشت در مورد هم افزایی های دو باشگاه بحث و تبادل نظر خواهیم کرد و امکان بحث در مورد کاوه رضایی در این دیدار، هم وجود دارد و همه چیز در این باره هفته های آینده شفاف می شود.
بهتاج در مورد ریکاردو آلوز نیز اظهار کرد: این بازیکن با تراکتور قرارداد ۲ ساله دارد و قصد واگذاری این بازیکن به هیچ باشگاه و تیمی را نداریم.
وی همچنین در مورد ورزشگاه خانگی افزود: در ۲ بازی قبلی و با توجه به بهسازی ورزشگاه یادگار امام تبریز و همچنین تصمیم شورای تامین، در ورزشگاه شهید سلیمانی بازی کردیم که امیدواریم با فراهم شدن شرایط، از بازی های بعدی در یادگار امام بازی کنیم.

تمامی اشتباهات داوری علیه تراکتور است
رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور نیز با انتقاد از عملکرد داور بازی تراکتور و ملوان، اظهار کرد: اشتباهات داوری در فصل جاری به شدت افزایش یافته و این روزها در هر بازی حداقل یک اشتباه تأثیرگذار از سوی داور بازی وجود دارد و متاسفانه، تمامی اشتباهات علیه تراکتور است.
عباس الیاسی خاطرنشان کرد: مدام به کمیته داوران اعتراض می‌کنیم، ولی فایده‌ای ندارد و کسی به دنبال یافتن چاره برای وضعیت داوری فوتبال کشورمان نیست، این اشتباهات تأثیرگذار زحمات تیم را هدر می‌دهد و باعث متشنج شدن فضای فوتبال و ناراحتی هواداران می‌شود.
وی با بیان اینکه آقای سیدعلی مدت‌ها از عرصه قضاوت دور بود، ادامه داد: چرا چنین داوری که شرایط قضاوت ندارد، برای بازی‌های تراکتور انتخاب می‌شود؟ 
وی با بیان اینکه آقای افشاریان در مقابل اشتباهات داور در بازی تراکتور - ملوان، سکوت کرد، گفت: بهتر است آقای تاج از تعطیلی لیگ استفاده کرده و در خصوص بهبود وضعیت داوری تصمیماتی اتخاذ کند.
الیاسی خاطرنشان کرد: تراکتور به عنوان یک باشگاه خصوصی برای شادی هواداران میلیاردها هزینه کرده و مجموعه‌ای از بهترین مربیان و بازیکنان را دور هم جمع کرده است، ولی اشتباهات داوری به راحتی زحمات تیم را هدر می دهد.
وی خواستار تجهیز هرچه سریعتر ورزشگاه ها به سیستم VAR و جلوگیری از ضایع شدن حق تیم ها شد و گفت: هیچ گونه تعلل و بهانه جویی در این زمینه مورد قبول نیست و نمی‌گذاریم بیش از این حق تیم پایمال شود.  

زور تراکتور به ملوان و اشتباهات داوری نرسید
تیمی فوتبال تراکتور در هفته یازدهم از رقابت های لیگ برتر، پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان ملوان انزلی بود که در پایان با نتیجه یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد.
تساوی تراکتور در این بازی در حالی رقم خورد که سیدمهدی سیدعلی و تیم داوری اش در این بازی با سوت های متعدد، سرعت بازی را گرفتند و در اشتباهی فاحش، گل گوستاوو که در شرایط کاملا سالم به ثمر رسید، آفساید و مردود اعلام شد.
انتهای پیام/
داوران علیه تراکتور سوت می‌زنند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار