مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی؛

شهدای مدافع حرم رویش‌های انقلاب اسلامی هستند

1401/08/07 - 11:12 - کد خبر: 78946 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیاری از شهدای مدافع حرم از جوانان هستند، گفت: این شهیدان والامقام نمونه‌ ای از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش نصر، امیر دریادار دوم رضا عباسی در مراسم سالگرد شهادت رزمنده مدافع حرم «روح‌الله طالبی اقدم» در شهر کشکسرای شهرستان مرند ، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم به رغم آنکه در دوران هشت ساله دفاع مقدس حضور نداشتند، اما با بصیرت و بینش بلندی که داشتند راه شهدای آن دوران را ادامه دادند و نگذاشتند سنگر مقاومت و پایداری خالی بماند و دشمنان از این شرایط سوء استفاده کنند.
وی حضور رزمندگان مدافع حرم در کشورهای عراق و سوریه را در راستای حراست از منافع ملی و راهبردی کشور تفسیر کرد و ادامه داد: ما وظیفه داریم اهداف و دلایل این موضوع را به خوبی برای نسل جوان تبیین و تشریح کنیم. 
وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه رسانه‌های وابسته به استکبار برای تحریف ارزش‌ها و تاریخ دفاع مقدس، یادآور شد: تکلیف سنگین ما در قبال حماسه عظیم دفاع مقدس، تبیین دستاوردهای آن به آحاد مردم و به‌ ویژه نوجوانان و جوانان است و نباید اجازه داد این دستاوردها کم‌رنگ شده یا به فراموشی سپرده شود.
عباسی روحیه ایثار، پایداری و از خود گذشتگی را راهگشای بسیاری از مشکلات کنونی کشور عنوان کرد و گفت: علل و عوامل پیروزی ما در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بسیار حائز اهمیت است چرا که می‌تواند برای بسیاری از مشکلات کشور مفید و راهگشا باشد.
انتهای پیام/
شهدای مدافع حرم رویش‌های انقلاب اسلامی هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار