خبر/

ایجاد شبکه ایمن مزایده گر به صورت آنلاین برای اولین بار در ایران 

1401/08/06 - 17:36 - کد خبر: 78909 نسخه چاپی

نصر: عضو تیم شبکه مزایده در مرکز رشد دانشگاه تبریز با حضور در دهمین دوره از نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی اظهار کرد: دانشجویان‌داشنگاه تبریز بستر آنلاین فرایند مزایده در اسکیل خودرو‌ و ملک را برای اولین بار در ایران به دلیل سنتی بودن این شبکه برگزار کردند.

به گزارش نصر، “حسن مراد زاده”، شبکه مزایده گر با بیش از 30 سال سابقه فعالیت سنتی در بازارهای مختلف خرید و فروش انواع خودرو، موتورسیکلت، سیم کارت، واحد مسکونی و ... و همچنین تجربه شرکت در مزایدات دستگاههای مختلف دولتی و خصوصی، کاستی ها و نکات حساس مربوط به این بازارها را به خوبی درک کرده و درنهایت بخاطر خلاء وجود یک سامانه یکپارچه به منظور برگزاری یک مزایده آنلاین، امن و تضمین شده تصمیم به ایجاد سامانه یکپارچه شبکه مزایدہ گر گرفته ایم.
مرادزاده تصریح کرد: این سامانه قابلیت ارائه خدمات به دستگاهها و سازمانهای دولتی و خصوصی را دارد و برای اولین بار امکان برگزاری مزایده آنلاین شخصی به منظور خرید و فروش کالا در کشور را ارائه میدهد.
وی به امکانات و‌خدمات شبکه مزایده گر اشاره کرد و گفت: برگزاری مزایده کاملا آنلاین می باشد، برای تمامی کالای مورد مزایده در تمامی استان‌ها کارشناسی تخصصی صورت می‌گیرد و امکان‌ارائه خدمات به سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی و‌خصوصی نیز وجود دارد.
مرادزاده ابراز کرد: استفاده از درگاه پرداخت امن و سریع، استفاده از کیف پول آنلاین جهت ارائه هرچه بیشتر خدمات مالی کاربران، ارائه مشاوره حقوقی و تخصصی در امر فروش خودرو، احراز هویت کاربران به منظور ایجاد فضایی کاملا امن در زمینه خرید و فروش کالا، سیستم خودکار تشخیص تقلب و شفاف سازی فرایند برگزاری مزایده به منظور تایید سلامت هرچه بیشتر مزایده ها از جمله موارد مورد استفاده در شبکه مزایده گر می باشد. 
انتهای پیام/
ایجاد شبکه ایمن مزایده گر به صورت آنلاین برای اولین بار در ایران  نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   م   سال پیش  

این طرح واقعا عالیه ،به این عزیزان نخبه و فعال تبریک میگم.کشور ما به اینگونه جوانان نیاز دارد.
پژوهشیار