اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب‌شیر؛

جشنواره هنرهای تجسمی آذربایجان‌شرقی در عجب‌شیر برگزار می‌شود

1398/09/07 - 11:06 - کد خبر: 7873 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب‌شیر گفت: ششمین جشنواره هنرهای تجسمی آذربایجان‌شرقی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فرهاد جبارپور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت، نماز و نیایش، حجاب و عفاف و مناطق گردشگری عجب‌شیر به صورت  استانی  برگزار خواهد شد.
وی گفت: علاقه مندان می‌ توانند حداکثر سه اثر  خود را در یکی از موضوعات جشنواره به دبیرخانه ارسال کنند.

جبارپور در مورد تقویم برگزاری جشنواره گفت: آیین اختتامیه این جشنواره در یازدهم دی ماه ٩۸ برگزار می‌شود و آثار منتخب برای بخش مسابقه در قالب نمایشگاهی از پنجم تا دهم دی‌ماه برای بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی افزود: علاقه مندان می توانند آثار هنری خود را  تا ۳۰ آذر ماه و مطابق  با شرایط و مقررات جشنواره به آدرس عجب شیر، خیابان امام خمینی (ره)، مجتمع فرهنگی وهنری عجب شیر، انجمن هنرهای تجسمی ارسال کنند.

وی با اشاره به بخش جنبی نمایشگاه نیز اظهار داشت: این بخش با محوریت هنرهای سنتی اعم از حجم و نقش برجسته، حکاکی روی فلز، نقاشی روی سفال، قلم زنی و مینا کاری برگزار خواهد شد.
گفتنی است جشنواره یاد شده با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرستان و انجمن هنرهای تسجمی عجب‌شیر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

جشنواره هنرهای تجسمی آذربایجان‌شرقی در عجب‌شیر برگزار می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار