مدیر پژوهش و فناوری پالایشگاه تبریز مطرح کرد:

رینوتکس ۲۰۲۲ مکانی برای عرضه تقاضا / حمایت پالایشگاه نفت تبریز از محصولات دانش بنیان

1401/08/04 - 11:05 - کد خبر: 78728 نسخه چاپی

نصر: مدیر پژوهش و فناوری پالایشگاه تبریز با بیان اینکه حمایت از نوآوری و فناوری و به خصوص نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی یکی از رسالت های پالایشگاه نفت تبریز است، گفت: همواره سعی کردیم از حامیان نمایشگاه رینوتکس باشیم و در کنار ستاد اجرایی این نمایشگاه قدم برداریم.

به گزارش نصر، "گل صنملو" وی با اشاره به اینکه نمایشگاه یک مکان برای عرضه و تقاضا است، افزود: شرکت های دانش بنیان و هر فردی که ایده ای دارد باید به فکر تجاری سازی و نحوه بازاریابی محصول خود باشد، چراکه این بازاریابی به نحوی نیست که در همان لحظه به ارزش افزوده تبدیل شود.
وی اضافه کرد: نظام ملی نوآوری بر این تأکید دارد که تولید علم تا مرحله تولید ثروت پیش برود و هیچ گاه در حد یک طرح و ایده باقی نماند چرا که اگر علمی در مرحله عمل قرار نگیرد ، نفعی برای بشیریت نخواهد داشت.
مدیر پژوهش و فناوری پالایشگاه تبریز ادامه داد: وقتی  ایده ای مطرح می شود باید ایده پرداز برای خود یک سرمایه گذار همراه خود داشته باشد تا ایده تبدیل به یک ارزش افزوده شود‌.
وی افزود: معمولا فعالان این حوزه تلاش زیادی می کنند،امیدوارم انشالله این ایده ها به ثمر برسند.


 
صمنلو با اشاره به اینکه نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در دهمین سال برگزاری است، گفت: معمولا فضا برای افرادی که قصد دارند ایده های خود را تبدیل به تجاری سازی کنند فراهم است، باید ایده پردازان یا کسانی که دنبال کسب و کار هستند به بازاریابی محصول خود فکر کنند.
وی با بیان اینکه پالایشگاه نفت تبریز از تمامی محصولات دانش بنیانی که به آن نیاز دارند، حمایت می کند، افزود: عمده نیاز پالایشگاه نفت تبریز در بخش قطعات صنعتی، بیشتر ابزار دقیق الکترونیکی و قطعات ماشین آلات و بخش کاتالیس و مواد شیمیایی است.
وی خاطرنشان کرد:  پالایشگاه تبریز به عنوان صنعت سبز مطرح می شود و ما از مواد شیمیایی استفاده می کنیم که خطرات کمتری دارند و تمامی محصولات شرکت پالایشگاه بر اساس استاندارد های(یوروفایو)هستند.
انتهای پیام/
رینوتکس ۲۰۲۲ مکانی برای عرضه تقاضا / حمایت پالایشگاه نفت تبریز از محصولات دانش بنیان سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار