مدیر عامل شرکت هیرو آسانسور مطرح کرد: 

4 سال است که در انتظار وام هستیم! /  تولید شاسی آسانسور بدون هیچ نمونه داخلی در کشور

1401/08/03 - 21:51 - کد خبر: 78700 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت هیرو آسانسور گفت: وام ما در سال 98 مصوب شده است اما تا این لحظه نتوانستیم وام را دریافت کنیم! شاید می‌توانستم در آن زمان با آن بودجه کارخانه را راه اندازی کنیم اما اکنون دیگر امکان ندارد.

به گزارش نصر، " مهناز فخر موسوی" مدیرعامل شرکت شرکت هیرو آسانسور که بعنوان یکی از شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه رینوتکس 2022 حضور داشت، گفت: شرکت هیرو آسانسور یك واحد كسب و كار در صنعت آسانسور و پله برقی در تلاش است همراه با شناخت خواسته های مشتریان و تغییرات محیطی و تکنولوژیکی محصولی متناسب با ارزش های مشتریان و انتظارات بلند مدت آنها ارائه نماید.
وی ادامه داد: صداقت، تعهد و وفاداری به قراردادها در جهت هم افزایی منافع و افزایش اعتماد متقابل آن ها از اهداف استراتژیک این شرکت می باشد. 
موسوی خاطر نشان کرد: در کنار فعالیت اقتصادی، توجه به مسئولیت اجتماعی از اولویت های کاری در این سازمان است.
وی ادامه داد: کارخانجات تولید قطعات هیرو آسانسور مجموعه ای دانش بنیان در زمینه تحقیق، طراحی و توسعه و تولید انواع قطعات آسانسور است و یکی از کارخانه های این شرکت در شهرستان کوثر استان اردبیل واقع شده است.
وی در رابطه با محصول تولیدی این شرکت توضیح داد: محصول شاسی آسانسور که بدون نیاز به دخالت دست و از راه دور کنترل می‌شود، هم اکنون این تکنولوژی در مرحله پیش تولید است و نمونه داخلی ندارد. 
موسوی تاکید کرد: قیمت محصول ما نسبت به نمونه خارجی کمتر و کیفیت بالایی دارد و در تلاش هستیم تا این محصول را در حد کلاس جهانی ارتقا دهیم.
وی ضمن انتقاد از مسئولین گفت: متاسفانه حمایت از تولید و بخش هایی که شعار حمایت از تولید داخلی را می دهند نه تنها حامی نبوده اند بلکه سدی بر سر راه و پیشرفت مجموعه داشتند.
موسوی با بیان اینکه اگر تسهیلاتی در این زمینه بيانديشند و سنگ اندازی نکنند خوب است، گفت: حمایت از تولید داخل شعاری بیش نیست، سد سازی ها در شهرستان ها بزرگتر و بیشتر است.
وی در رابطه با تسهیلات صندوق امید گفت: روند اعطای تسهیلات و بروکراسی اداری و تضامین آن واقعا اذیت کننده است.
وی در پایان گفت: وام ما در سال 98 مصوب شده است اما تا این لحظه نتوانستیم وام را دریافت کنیم! شاید می‌توانستم در آن زمان با آن بودجه کارخانه را راه اندازی کنیم اما اکنون دیگر امکان ندارد، هیچ کجای دنیا سرمایه‌گذار داخلی برای تولید از جیب خود هزینه نمی‌کند مگر در ایران..!
انتهای پیام/
4 سال است که در انتظار وام هستیم! /  تولید شاسی آسانسور بدون هیچ نمونه داخلی در کشور محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار