خبر/

برگزاری مسابقه فوتسال خیرخواهانه بین تیم هلال احمر و باشگاه هنرمندان

1401/08/03 - 18:51 - کد خبر: 78689 نسخه چاپی

نصر: در راستای اهداف خیرخواهانه بازی فوتسال  دو تیم هلال احمر آذربایجان شرقی و تیم باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

به گزارش نصر، روز دوشنبه ۲ آبان در راستای اهداف خیرخواهانه یک بازی دوستانه بین تیم های هلال احمر و باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان در سالن ورزشی جمعیت هلال احمر برگزار شد.
ناصر هاشمی مدیر عامل باشگاه هنرمندان در کنفرانس خبری قبل از بازی با بیان اینکه ملبس شدن به لباس هلال احمر را مانند پوشیدن لباس سربازی برای خود و اعضای باشگاه یک افتخار میدانم، افزود: این اولین گام از همکاری مشترک فیمابین باشگاه هنرمندان و جمعیت هلال احمر استان، در راستای اهداف خیرخواهانه است و امیدواریم گامهای بلند و موثری در تسکین آلام بشری برداریم.
علی شهودی معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان نیز با آرزوی سلامتی برای دو عضو بیمار باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان، استاد چاوشی و حداد روشن گفت: جمعیت هلال احمر یک جمعیت داوطلب محور است و در ارائه خدمات به مناطق زلزله زده ارسباران میانه و سیل آذرشهر شاهد حضور داوطلبانه جمع کثیری از از نیروهای داوطلب و خدمات رسانی به ایشان به حادثه دیدگان بودیم هنرمندان نیز در جمع آوری و هدایت کمک های مردمی یار و مددکار جمعیت بودند.
وی در ادامه با بیان اینکه امیدوارم بازی امروز گام موثر در ترویج و ترغیب حس نوع دوستی باشد افزود: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است و این آلام ممکن است ناشی از بلایای طبیعی یا مشکلات اقتصادی باشد لذا امیدواریم این همکاری مشترک منجر به برداشتن گام های موثری در تسکین آلام بشری گردد.
این بازی با نتیجه ۲ - ۲ به پایان رسید در پایان بازی از مدیرعامل و اعضای باشگاه فرهنگی ورزشی هنرمندان با اهدای لوح سپاس صادر شده از جانب دکتر منجم،  مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تقدیر شد.
انتهای پیام/
برگزاری مسابقه فوتسال خیرخواهانه بین تیم هلال احمر و باشگاه هنرمندان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار