وزیر کشور: 

حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر توسعه قرار دارد

1401/08/02 - 18:08 - کد خبر: 78599 نسخه چاپی

نصر: وزیر کشور حمل و نقل عمومی شهر تبریز را در مسیر رشد دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری تبریز در موضوع خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اقدامات خوبی انجام داده است.

به گزارش نصر، احمد وحیدی عصر امروز در جریان بازدید از اتوبوس‌های جدید خریداری شده توسط شهرداری تبریز اظهار کرد: موضوع حمل‌ونقل عمومی یکی از ضروریات ناگزیر کلان شهرها است و بی شک نوسازی و افزودن اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری باعث افزایش رضایتمندی عمومی شهروندان خواهد شد.
وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری تبریز در موضوع خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری اقدامات خوبی انجام داده است و در مجموع حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر رشد قرار دارد.
وزیرکشور خاطرنشان کرد: خرید اتوبوس‌های جدید شهرداری تبریز از محل منابع خود شهرداری و با کمک وزارت‌ کشور در حوزه حمل‌ونقل درون شهری تامین شده است.
وحیدی تصریح کرد: امیدواریم نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری با خرید اتوبوس‌های بیشتر در خدمت رسانی به شهروندان فهیم تبریز موفق تر از قبل عمل کند.

شهردار تبریز: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شود
شهردار تبریز  نیز گفت: تا پایان سال‌جاری حداقل ۳۰۰ دستگاه اتوبوس با تامین منابع مالی یک هزار و 500 میلیارد تومانی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر اضافه می شود.
یعقوب هوشیار اظهار کرد: تبریز در دهه اخیر با مشکلات زیادی در خصوص تامین اتوبوس برای حمل‌ونقل درون شهری دست و پنجه نرم کرده است و امیدواریم با قراردادهایی که با بخش خصوصی برای خرید اتوبوس منعقد شده است، بتوانیم به این مشکل دیرینه شهری فائق آئیم.
هوشیار عنوان کرد: با حمایت وزیر محترم کشور و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز امیدواریم تا سال آینده مشکل کمبود اتوبوس در ناوگان حمل‌نقل عمومی را برطرف کنیم.
وزیر کشور  ساعتی قبل وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد و مورد استقبال مسئولان قرار گرفت؛ افتتاح دهمین نمایشگاه فناوری رینوتکس تبریز بعد از توقف دوساله به علت کرونا، بازدید از وضعیت ناوگان اتوبوسرانی و خط دوم متروی تبریز و پیگیری مصوبات سفر قبلی از مهمترین برنامه های سفر احمد وحیدی به تبریز اعلام شده است.
انتهای پیام/
حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر توسعه قرار دارد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار